محمدرضا تابش عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، درباره جمع‌بندی بررسی‌ها و آسیب‌شناسی این تشکیلات اظهار داشت: خوشبختانه بعد از برگزاری هر انتخاباتی ما منش اصلاح‌طلبی را که مرور قضایا حوادث، رویدادها و مکانیزم‌ها که موفقیت را برای ما به ارمغان آورده است موردبررسی قرار داده و در جهت برطرف کردن خلأها و ضعف‌ها آسیب‌شناسی می‌کنیم.

وی افزود: شورای مشورتی و شورای سیاست‌گذاری هر دو بر آسیب‌شناسی شورای سیاست‌گذاری اتفاق‌نظر دارند و به‌زودی این جمع‌بندی اعلام می‌شود.

تابش خاطرنشان کرد: جمع‌بندی درباره شورای عالی در جلسات مطرح‌شده و نقطه نظراتی از استان‌ها و شخصیت‌های اصلاح‌طلب و غیر اصلاح‌طلب نیز دریافت شده است و مجموع این جمع‌بندی برای برطرف کردن ضعف‌ها، ترمیم کاستی‌ها و اتکا بر نقاط قوت فرا روی ما قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرات در خصوص تأسیس تشکیلات جدیدی با عنوان پارلمان اصلاحات چیست، گفت: پارلمان اصلاحات ایده‌ای است که مطرح‌شده اما هنوز اجماعی بر اینکه چه‌کار کنیم وجود ندارد.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تأکید کرد: معتقدم که مجموع اصلاح‌طلبان نهایتاً به رفع نقاط ضعف و ترمیم‌ها رأی خواهند داد و آن تشکیلات منسجم‌تر و پویا‌تر در خدمت مردم خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.