متن تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولین اجرایی که از سوی اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:

سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به رئیس‌جمهور؛ جناب آقای رئیس‌جمهور متاسفانه وضعیت مدیریت هلال‌احمر در کشور مناسب نیست و زلزله‌زدگان استان کرمانشاه با گذشت سه ماه هنوز رنج می‌برند و تذکر به وزیر نیرو؛ سوءمدیریت در زمینه تقسیم آب‌های کشور و عدم توجه به ذخایر الهی که به سادگی از کنار آن عبور کرده‌ایم.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب، نمایندگان مردم ارومیه و تهران به اتفاق ۵۱ نفر از نمایندگان مجلس به وزیر فرهنگ؛ تداوم و تقویت اشتراک نشریات کشور به خصوص مطبوعات محلی و استانی.

عین‌الله شریف‌پور، نماینده ماکو به وزیر جهاد کشاورزی؛ تسریع در پرداخت خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی.

روح‌الله حضرت‌پور، نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رییس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، ‌وزیر صنعت، وزیر امور خارجه؛ تسریع و مساعدت حداکثری برای فروش حدود ۶۰۰ هزار تن سیب درختی در سردخانه‌های استان آذربایجان غربی.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب، نمایندگان مردم ارومیه و تهران به وزیر اقتصاد؛ لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت کاری و معیشتی کارکنان شرکت‌های دولتی که به بخش خصوصی واگذار می‌شوند و به وزیر کشور و اقتصاد؛ تسریع در پرداخت مطالبات قانونی شهرداری‌ها از وزارت کشور و اقتصاد.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب و رنجبرزاده نمایندگان مردم ارومیه، تهران

و اسدآباد به وزرای کار، خارجه و نفت؛ تسریع اقدامات اجرایی برای نجات جان ملوانان عزیز و زحمتکش نفت‌کش ایرانی و بررسی و اعلام دقیق چگونگی حادثه مزبور.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب، رنجبرزاده و ابطحی، نمایندگان مردم ارومیه، تهران، اسدآباد و خمینی‌شهر به وزیر اقتصاد؛ تسریع در اجرای عملیات وام روستاییان عزیز برای اشتغال از یک‌ونیم میلیارد دلار صندوق توسعه ملی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.