سیدشهاب‌الدین طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصاحبه تلویزیونی اخیر رییس‌جمهور، گفت:‌ برای این گفت‌وگو تبلیغات زیادی شده بود مبنی بر اینکه گفت‌وگویی چالشی است و توقعات عمومی برای آن برانگیخته شده بود اما برخلاف آن که انتظار دیدن گفت‌وگویی چالشی و متفاوت می‌رفت، چنین چیزی مشاهده نشد.

‎وی ادامه داد: انتظار می‌رفت در بخش عمده‌ای از این گفت‌وگو درباره اعتراضات اخیر در کشور صحبت شود که این اتفاق نیفتاد در حالیکه کارشناسان در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظرات خود را به رییس‌جمهور داده بودند که می‌شد آقای رییس‌جمهور یک ارزیابی صریح و روشنی از این موضوع داشته باشند.

‎این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: در عین حال مجری برنامه می‌توانست صریح‌تر صحبت کند اما اینگونه نبود و وقتی قرار است درباره مطالبات مردم سوال شود قطعا جسارت به رییس‌جمهور نیست.

‎طباطبایی تصریح کرد: نکته قابل توجه نیز این بود که رییس‌جمهور به فعالیت‌های مثبت دولت در این پنج سال اشاره داشت، هر چند می‌شد به مسائل بیشتری از کارهای انجام شده توسط دولت اشاره کرد. معتقدیم کارهای خوبی در دولت انجام شده که متاسفانه به درستی بیان نمی شود و این خود به نا امیدی ها دامن می زند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.