«افشین پیروانی» امروز (پنجشنبه) در نشست هماهنگی پیش از بازی با پیکان با انتقاد از ادامه اشتباهات داوری که به زیان سرخپوشان شده است، گفت: با وجود درخواست ها و اعتراض های رسمی باشگاه در چند هفته گذشته نیز شاهد آن بودیم که اشتباهات داوری موجب پایمال شدن حق پرسپولیس شد.

وی ادامه داد: همانطور که داوران بعد از سالها فعالیت در این ورزش حتی در خصوص مسائل فنی هم صاحب نظر می شوند و مسایل آن را به خوبی درک می کنند، بازیکنان فوتبال هم به ویژه وقتی سالها در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنند نسبت به مسایل داوری اشراف دارند.

پیروانی افزود: بازیکنان خطاها و رفتارهای متفاوت داوران نسبت به موارد مشابه را در یک بازی یا در بازی های مختلف درک می کنند. از بازیکنان خواسته ایم تا اعتراض نکنند ولی هنگامی که این اشتباهات بارها تکرار می شود، مشکلات افزایش پیدا می کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس همچنان از این اشتباهات متضرر شده است و انتظار داریم با رسیدگی به این مساله در این بازی و بازی های بعدی شرایط مناسب حاکم گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر باشگاه های ایران، فردا (جمعه) در ورزشگاه تختی تهران و از هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های ایران به مصاف پیکان می رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.