سرهنگ محمد معصومی، در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: پرونده یک فقره قتل که ۶ سال از مختومه شدن آن می گذشت، پس از کشف استخوان های برادر مقتول از زیر خاک، مجددا به جریان افتاد.

وی اظهار داشت: در دی ماه سال ۹۰ پدری با مراجعه به کلانتری خبر از مفقود شدن فرزند ۱۲ ساله خود داد.

رئیس پلیس تویسرکان ادامه داد: پس از اعلام مفقودی پسر ۱۲ ساله، پرونده ای در دایره پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و تحقیقات برای یافتن وی ادامه یافت.

وی گفت: تلاش های پلیس پس از ۶ سال نتیجه داده و پس از مظنون شدن به برادر بزرگتر فرد مفقود شده، وی برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: اظهارات ضد و نقیض این فرد به همراه تحقیقات فنی نتیجه داد و متهم، به قتل برادر کوچک خود اعتراف کرد.

سرهنگ معصومی در توضیح این قتل گفت: ۶ سال پیش سه برادر برای چرای گوسفندان راهی صحرا می شوند ولی طبق برنامه ریزی قبلی ۲ برادر بزرگتر با استفاده از سلاح شکاری برادر ۱۲ ساله خود را به قتل رسانده و وی را در همان محل دفن می کنند.

وی افزود: با راهنمایی قاتل، محل دفن برادر کوچک شناسایی شده و استخوان های او برای انجام آزمایش های &#۳۹;دی.ان.ای&#۳۹; و &#۳۹;آر.ان.ای&#۳۹; ضبط می شود.

سرهنگ معصومی یادآور شد: برادر ۳۳ ساله در این عملیات دستگیر و روانه زندان می شود ولی دیگر برادر که هم اینک ۲۶ سال دارد، متواری است و تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

وی افزود: پدر این خانواده از ابتدا نیز راز مفقودی فرزند کوچک خود را می دانست ولی بر روی آن سرپوش گذاشته و تحت عنوان مفقودی اقدام به تشکیل پرونده کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.