احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکر به وزیر ارتباطات گفت: آقای جهرمی با توجه به درآمد نجومی و بهتر بگویم مریخی مخابرات چرا حدود ۴۰ هزار نفر نیروهای قراردادی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند با حداقل حقوق مشغول فعالیت هستند؟ اگر فقط درصد کمی از فروش اینترنت خود را به این عزیزان اختصاص دهید، مشکل حل می شود. چرا در روستاها و شهرهای کمتر توسعه یافته بویی از اینترنت وجود ندارد و مردم از اینترنت محروم هستند؟

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر نفت تصریح کرد: آقای وزیر نفت یک شب به اتفاق خانواده‌تان به مناطق محروم و روستاهای شهرستان خدابنده در زمستان سرد سر بزنید و اقامت کنید. مردم بدون گاز ماندند. شما قول گازرسانی داده بودید. در مدرسه‌ها فرهنگیان با لرزش دست به دانش آموزان درس می دهند.

وی خطاب به وزیر کشاورزی تذکر داد و گفت: چرا علیرغم وعده شما بیمه محصولات کشاورزی به کشاورزان محروم داده نمی شود؟ کشاورزان گناهشان چیست که درگیر یک وزارتخانه سالخورده شده‌اند؟

بیگدلی در پایان تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم چندین شبانه روز در راه ها معطل مانده‌اند سال گذشته در این باره تذکر دادیم که امکانات راهداری داده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.