«دیمیتری پسکوف» امروز در گفت وگو با خبرنگاران به تذکر کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه برای اظهارات تبلیغاتی درباره ولادیمیر پوتین اشاره کرد و افزود: در طول مبارزات انتخابات ریاست جمهوری روسیه دقت بیشتری خواهد کرد تا چنین وضعیتی دوباره تکرار نشود.

خبرگزاری تاس به نقل از سخنگوی رئیس جمهوری روسیه نوشت: بخاطر اظهاراتی که ممکن است تبلیغاتی تعبیر شود، عذرخواهی می کنم؛ پس از این در دوره تبلیغات انتخابات، دقت بیشتری خواهم داشت تا موردی برای تذکر پیش نیاید.

پسکوف گفت: این موضوع مربوط به پوشش خبری فعالیت های ولادیمیر پوتین در مقام رئیس جمهوری روسیه نخواهد شد.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه تذکر کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه را مدنظر دارم، ادامه داد: در دوره تبلیغات انتخابات، اظهاراتش و ارزیابی آن ازسوی کمیسیون مرکزی انتخابات بیش از عقیده وی اهمیت دارد.

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه امروز از تبلیغ انتخاباتی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که نامزد انتخابات آینده است، توسط سخنگوی وی انتقاد کرد.

«الا پامفیلووا» رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه در نشست این کمیسیون استفاده دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه از موقعیت شغلی خود برای تبلیغ پوتین را غیرقابل قبول خواند.

تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری روسیه از اول دی ماه آغاز شده است و تا مطابق قانون، تا یک روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری روسیه که برای روز ۱۸ ماه مارس ۲۰۱۸ (۲۷ اسفند ماه) برنامه ریزی شده است، ادامه خواهد یافت.

یک و نیم ماه به انتخابات ریاست جمهوری مانده است.

برای دریافت تازه ترین خبرهای بین المللی از ایران و جهان با استفاده از لینک زیر وارد کانال تلگرام ما شوید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.