متن بیانیه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: 

بهمن ماه یادآور مبارزات مردم با استکبار و استبداد برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی، رهبر کبیر انقلاب اسلامی است؛ آرمان‌های والایی که ده‌ها هزار شهید برای تحقق و دفاع از آنها تقدیم شد. 

امروز با گذشت حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی و با وجود دشمنی‌ها و کارشکنی‌های کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، جمهوری اسلامی همچنان مسیر خود را با صلابت و اقتدار ادامه می‌دهد و سنگ‌اندازی‌ آن‌ها تاثیری بر رشد و پیشرفت کشور ندارد.

علیرغم کم و کاستی‌هایی که در ادوار مختلف بوده و هست و نارضایتی‌هایی که از عملکرد برخی دولت‌های بعد از انقلاب وجود داشته،‌ امروز مردم همچنان مانند روزهای انقلاب‌ و سال‌های دفاع مقدس پای انقلاب ایستاده‌اند و از انقلابی که خود صاحب آن هستند دست نمی‌کشند. اما این ایستادگی و صبر مردم در برابر مشکلات نباید باعث شود کارگزاران نظام به مطالبات و خواسته‌های مردم بی‌توجه باشند. 

آنچه بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد همراهی و همدلی مردم و درک آنها از برخی تنگنا‌ها از سویی و تلاش مضاعف دولت و سایر کارگزاران نظام برای عمل به وعده‌ها، تحقق مطالبات مردم و بهبود شرایط زندگی آنها از سوی‌ دیگر است.

اکنون در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امید می‌رود محدودیت‌‌ها برای برخی یاران انقلاب برداشته شود تا بیش از پیش شاهد همبستگی و همدلی مردم از تمامی سلایق سیاسی باشیم و همچنین با گفت‌وگوی ملی بین تمامی نیروهای درون نظام در راستای وحدت حداکثری گام برداریم.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از اقشار مختلف مردم با هر قوم، مذهب، دین و سلیقه سیاسی دعوت می‌کند شانه به شانه یکدیگر در روز ۲۲ بهمن در جشن پیروزی انقلاب ‌حضور یابند و بار دیگر اتحاد خود را به دوست و دشمن نشان دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.