مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تغییرات در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اظهار کرد: اصرار ما در جمنا بر این است که جوان‌گرایی و تغییر و تحول همانطور که اکنون در حال شکل گیری است به طور جد صورت پذیرد.

 

وی افزود: در مسیر شکل گیری جوان‌گرایی تلاش می‌کنیم که هم جوانان و هم بانوان حضور فعالی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب داشته باشند.

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تغییر ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب تشریح کرد: در دستور العمل جدید باید جبهه مردمی با حضور ۴۰ درصدی جوانان و بانوان شکل گیرد.

 

چمران افزود: در ساختار جدید اگر جوانان و بانوان در شوراهای استان و شهرستان انتخاب شوند، مطلوب است؛ اما در غیر این صورت فعالیت ۲۰ درصدی جوانان و بانوان به طور مجزا اجباری است.

 

وی تصریح کرد: در ادامه فعالیت جبهه تحت عنوان جوان‌گرایی و پوست اندازی، اعضای شورای مرکزی در استان‌های مختلف تقسیم شده‌اند و با سفرهای چند روزه برنامه های مطرح شده را اجرا می‌کنند، دستور العمل جدید در برخی استان ها اعمال شده و در حال انجام است و در برخی دیگر هم در آینده اعمال خواهد شد.

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به حضور دائمی جبهه و محدود نبودن فعالیت آن به انتخابات، تصریح کرد: کمیته ای برای برنامه ریزی، ویژه انتخابات مجلس تنظیم شده و در برخی استان ها راهبردهایی نوشته اند و ارائه داده اند و این بخشی از مواردی است که جبهه موضع گیری خود را در آن نشان می‌دهد.

 

چمران افزود: با وحدت و انسجام میان احزاب به موفقیت می رسیم، اما در گذشته شاهد عدم موفقیت بوده ایم، اگر بازهم وحدت شکل نگیرد، بی بصیرتی‌ است. باید بدانیم که بدون اتحاد عمیق میان جبهه گیری ها نمی توان به موفقیت رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.