به گزارش فدراسیون فوتبال، مهدی ترابی با اشاره به حضورش در مرکز پک و آماده سازی در این مجموعه اظهار کرد: ابتدا باید درباره امکانات این مرکز بگویم که بدون تردید امکانات و تجهیزاتی که این‌جا وجود دارد و در پک در اختیار تیم ملی است، در هیچ یک از باشگاه‌ها وجود ندارد و کار با این امکانات و انجام تمرینات مختلف که با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر است، به آماده سازی ما برای حضور هر چه بهتر در جام جهانی کمک خواهد کرد. جدا از این موضوع، نوع برخورد و سرویس دهی کادر فنی و پزشکی تیم ملی است که بسیار اهمیت دارد.

وی بیان این که احترامی که اعضای کادر فنی و پزشکی تیم ملی برای بازیکنان قائل هستند، به بالا رفتن شخصیت بازیکنان کمک می‌کند، گفت: هر ساعت از شبانه روز که نیاز به کمک کادر فنی و پزشکی داشته باشیم، می‌توانیم روی کادر تیم ملی حساب کنیم و آنها همیشه آماده هستند تا به بازیکنان تیم ملی خدمات ارائه کنند. این موضوع جدا از اینکه به لحاظ فنی کمک بسیار بزرگی به بازیکنان است، به لحاظ امنیت خاطر هم شرایط خیلی خوبی را برای ما به وجود می‌آورد. فکر می‌کنم با این شرایطی که وجود دارد، به لحاظ عملکردی هم تاثیر این کار را در جام جهانی خواهیم دید و در نهایت این موضوع هم برای تیم ملی خوب است و هم برای فوتبال باشگاهی و در نهایت سود این موضوع را فوتبال ایران می‌برد.

ترابی درباره آخرین شرایط خود هم گفت: خدا را شکر شرایطم خیلی خوب است. نهایت تلاشم را این روزها می‌کنم که اگر در لیست سرمربی تیم ملی قرار داشتم، با بهترین آمادگی وارد اردو شوم. به هر حال حضور در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. جام جهانی بزرگترین کلکسیون ورزش دنیاست و هر بازیکنی دوست دارد که در آن حضور داشته باشد. می‌خواهم اگر سرمربی تیم من را انتخاب کرد، بتوانم بهترین بازی‌ها را مقابل بهترین تیم‌های اروپا و آفریقا به نمایش بگذارم.

او با اشاره به هم‌گروهی ایران با تیم‌های قدرتمند و بزرگی همچون مراکش، اسپانیا و پرتغال اظهار کرد: بازی مقابل این تیم‌ها اتفاق بسیار بزرگی برای تک تک بازیکنان تیم ملی خواهد بود. کادر فنی تیم ملی ایران هم با تدابیری که اندیشیده، مطمئنا با بهترین شکل تیم ملی را آماده جام جهانی می‌کند. مطمئن باشید اگر برنامه‌های مد نظر کادر فنی به خوبی پیش برود، تیم ملی ایران شگفتی‌ساز جام جهانی خواهد بود. تیم ملی ایران برای حذف شدن پا به روسیه نمی‌گذارد. سرمربی تیم ملی شناخت کافی از ایران و سه حریف ایران در مرحله گروهی دارد و بر همین اساس برنامه‌ریزی مخصوصی را انجام داده است که اگر تا انتها این برنامه عملی شود، تیم ایران با آمادگی ۱۰۰ درصد وارد مسابقات جام جهانی می‌شود.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.