فهرست تیم ملی الجزایر برای دیدار دوستانه با ایران اعلام شد که بر این اساس سرمربی تیم الجزایر این نفرات را برای دیدار ایران به اردو دعوت کرد: عبد القادر صالحی، فوزی شاوشی، توفیق موساوی، کارل مجانی، رامی بن سبعینی، عیسی ماندی، محمد نعمانی، فاروق شافعی، السعید بلکالام، مختار بن موسی، نبیل بن‌طالب، سفیر تایدر، اسماعیل بن‌ناصر، زین‌الدین فرحات، سلیم بوخنشوش، سفیان هنی، ریاض محرز، یاسین براهیمی، عبد‌النور بلخیر، محمد الأمین عبید، اسلام سلیمانی، بغداد بونجاح، هلال العربی سودانی و فرید الملالی ۲۴ بازیکنی هستند که به اردو دعوت شده اند.

بی شک بهترین بازیکن و گل سرسبد تمام نفرات در این لیست ستاره لسترسیتی ریاض محرز است که از سوی سرمربی برای بازی با ایران دعوت شده و احتمالا هم مقابل ما بازی خواهد کرد.

ستارگان دیگری هم در این لیست وجود دارند که با بعضی از آن ها آشنا می شوید: اسلام سلیمانی(لسترسیتی)،یاسین براهیمی(پورتو)،نبیل بن طالب(تاتنهام)،بغداد بونجاح(السد)، دیگر ستارگانی هستند که بخشی از تیم ملی الجزایر را تشکیل می دهند. 

یک نکته جالب توجه در این لیست وجود دارد و آن هم این است که بغداد بونجاح بازیکن السد قطر نامش در این لیست دیده می شود. بونجاح چند هفته پیش با درخشش مقابل پرسپولیس باعث شد تا این تیم شکست سنگین ۳-۱ را متحمل شود و حالا دعوت شدن و بازی کردن او مقابل ایران می تواند جذاب باشد.دیدار دوستانه ایران و الجزایر در تاریخ ۷ فروردین‌ماه ۹۷ در اتریش برگزار خواهد شد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.