سیدرضا افتخاری پس از پیروزی دو بر صفر استقلال تهران مقابل الریان قطر گفت: به هواداران استقلال تبریک می گویم. بازی امشب بسیار خوب بود. شروع خوبی در سال جدید داشتیم.

مدیرعامل استقلال تهران ادامه داد: به هواداران عیدی دادیم و امیدوارم ما هم بتوانیم مشکلات را به تدریج حل کنیم. تیم ثبات لازم را پیدا کرده است و مراقبیم تا لطمه نخوریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مصدومانی داشتیم توانستیم نتایج خوبی با جوانانمان بگیریم. قبل از بازی هم گفته بودم مطمئنم ببریم. چون استقلال فوتبال بازی می کند و مدتهاست این شرایط را ندیده بودیم. درست است چند موقعیت را هم از دست دادیم. اما واقعا شرایط خوبی داریم. امروز هیچ موقعیتی به حریف ندادیم.

افتخاری درباره حضور هواداران در این بازی اظهار داشت: با اینکه سیزده به در بود اما استقبال خوبی انجام شد و خوشحالم که اتفاق بدی هم نیفتاد. امیدواریم پاداش را هم بگیریم تا مشکلاتمان را تا حدی حل کنیم. بهتر است هواداران بدانند فصل گذشته بسیاری ازبازی ها جریمه شدیم. ضمن اینکه می خواهیم مشکلات مالی را حل کنیم. صعود استقلال پاداش دارد.

وی درباره زمان پرداخت بدهی های بازیکنان گفت: فصل قبل طلبکاران زیادی داشتیم و به همین خاطر نتوانستیم مشکل بازیکنان قدیمی و فعلی را حل کنیم. فکر نکنند نخواستیم مشکل را حل کنیم.

افتخاری درباره بحث تمدید قرارداد سرمربی آلمانی استقلال افزود: دیشب سه ساعت با او جلسه گذاستم و به تفاهماتی هم رسیدیم که نشان می داد دو طرف علاقمندند. اما باید بگویم ما تا یک حدی توان داریم. امیدوارم مشکلی پیش میاید. مبلغ قراردادش را بالا نبرده است. بلکه کمی با کادر فنی اش هماهنگ کردیم و امیدوارم بتوانیم با این رقم بماند.

وی افزود: به او گفتم که وقتی آمدی هدفمان حضور طولانی مدت است. شما اگر نگاه کنید برانکو در پرسپولیس هم پس از مدتی توانست نتایج لازم را بگیرد. خودم فکر می کنم دو سال باید با او ادامه دهیم. باز هم تاکید می کنم که او مبلغ قراردادش را بالا نبرده است. یک مربی نیاز به زمان دارد و این زمان را هم در اختیارش باید گذاشت. ما هم همین شرایط را برای شفر فراهم می کنیم.

افتخاری در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان گفت: واقعا فشردگی بازی ها فرصت نمی دهد با آنها تمدید کنیم. در صورتی بازیکنانمان را نمی خواهیم که مربی بگوید نیستم.

وی درباره تعامل استقلال با تیم ملی افزود: می خواهیم نشستی را بین شفر و کی روش برگزار کنیم. می خواهیم به تیم ملی کمک کنیم و امیدوارم بتوانیم در روسیه نتیجه بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.