شیخ اکرم الکعبی روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که دونالد ترامپ حمایت مستقیم از تروریسم در منطقه را آشکار کرده است.

وی با توصیف &#۳۹;دونالد ترامپ&#۳۹; به عنوان احمق ترین شرور امریکا افزود که بعد از ناتوانی حملات مکرر رژیم صهیونیستی برای حفاظت از تروریسم در سوریه، اکنون احمق ترین شرور آمریکا درصدد حفاظت مستقیم از این طرح شکست خورده در سوریه برآمده است.

وی اضافه کرده است که مداخله مستقیم دولت ترامپ در نتیجه رسوایی ائتلاف شرارت به رهبری آمریکا در حمایت و حفاظت از تروریسم داعشی در منطقه &#۳۹;البوکمال&#۳۹; سوریه و منطقه &#۳۹;وادی حوران&#۳۹; عراق صورت می گیرد.

شیخ اکرم الکعبی تاکید کرده است که این امر پلیدی و خباثت استکبار جهانی و سیاست های خارجی آن را که مبتنی بر ساخت تروریسم وحشیانه و کشتار ملت ها و به تاراج بردن ثروت های کشورهایشان است، به نمایش می گذارد.

دبیر کل جنبش اسلامی النجباء افزوده است که این سیاست استعمار باعث می شود که با کمال افتخار بگوییم که ما، مثلث شوم &#۳۹;آمریکا – انگلیس و رژیم صهیونیستی&#۳۹; را در فهرست تروریسم گنجانده ایم.

وی خطاب به آنچه مثلث شوم نامیده گفته است که &#۳۹;ما در سوریه در انتظار شما هستیم و به مقاومت و مبارزه ادامه می دهیم و همان طور که بر داعش و جبهه النصره و دیگر گروه های تکفیری و تروریستی ساخته دست شما پیروز شدیم در این مبارزه جدید نیز پیروز خواهیم شد.

شیخ اکرم الکعبی افزوده است که هرگز به طرح شیطانی و ماسیونری شما که هدف اش نابودی کشورهای ما و هدف قراردادن مقدسات مان است، اجازه اجرایی شدن نمی دهیم.

گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء در طول سال های گذشته با موافقت دمشق در مبارزه با تروریسم و حمایت از مقدسات در این کشور حضور داشته و تعداد قابل توجهی از جوانان عراقی در این راه به شهادت رسیده اند.

علاوه بر جنبش النجباء تعداد دیگری از گروه های مقاومت اسلامی عراق در سنوات گذشته و تا به امروز در سوریه حضور دارند و از مقدسات دربرابر طرح های شوم تروریستی و حامیان منطقه و بین المللی آنها دفاع می کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.