قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز (جمعه) برگزار و مشخص شد که تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ باید جدال فصل گذشته‌شان در مرحله یک چهارم نهایی را تکرار کنند.

یوپ هاینکس سرمربی باواریایی‌ها که تیمش در دور رفت میزبان خواهد بود در این باره گفت: باید بگویم که این یک بازی بزرگ است، یک مصاف هیجان‌انگیز و ویرانگر البته از نوع بسیار مثبت. من از فصلی که با بایرن سه‌گانه بردیم (۲۰۱۲-۱۳) خاطرات بسیار خوبی دارم. در آن فصل در دور رفت مقابل یوونتوس و بارسلونا میزبان بودیم (بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برد و صعود کرد). به همین دلیل امیدوارم میزبان شدن‌مان در بازی رفت خوش یمن باشد.

امیلیانو بوتراگوئنیو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید نیز در خصوص روبه‌رو شدن این تیم با بایرن مونیخ گفت: رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان کار سختی است اما ما ۸ سال متوالی است که داریم این کار را انجام می‌دهیم. سخت‌ترین بخش کار ما اما هنوز مانده و فینال همیشه سخت‌ترین قسمت است. امیدوارم یک بار دیگر بتوانیم به فینال برسیم. بایرن مونیخ تیم فوق‌العاده‌ای است و ما باید در هر دو بازی در اوج باشیم. باید در بازی رفت در مونیخ نتیجه بگیریم تا برای بازی برگشت در برنابئو شانس صعود داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.