علی لطیفی در نشست خبری پس از دیدار اکسین البرز برابر ماشین سازی تبریز گفت: ما در طول فصل همواره فوتبال پاک را به نمایش گذاشتیم و سال های گذشته‌ام به همین دلیل با برخی درگیر شدم. برای فوتبال پاک جنگیدم و خیلی ها خواستند ما را وارد بازی کنند و حقایق روشن شده که در زندگی به دنبال این مسائل نیستم. نان حلال در هر خانواده ای باشد فرزندان آن خانواده به درستی بزرگ می‌شوند و برعکس.

او ادامه داد: مانند بازی فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان با تمام توان حاضر شدیم. در بازی با فجر قلع و قم شده بودیم. به مربی لب خط معروفم. همین مزید بر علت شد مقابل فجر ناکام باشیم. با ناداوری ها دست به اعتصاب زدیم و چون ۱۱ پنالتی برای ما نگرفتند و حرفی نزدیم و سه گل مسلم هم نگرفته بودند و در کورس بودیم؛. دیگر نتوانستم بازیکنانم را کنترل کنم. در واقع اگر این اتفاق ها نمی افتاد و همه تیم ها را به یک چشم نگاه می‌کردند ما هم مدعی صعود بودیم. به لحاظ بودجه ما تیم چهاردهم جدول هستیم. 

لطیفیافزود: بازیکنان ما نشان دادند مرد روزهای سخت هستند. امیدوارم ما فوتبال پاک بازی می‌کنیم داور ها هم به سلامت قضاوت کنند. از هر صد داور ۹۵ درصد آنها سالم هستند. در هر قشری سالم و ناسالم وجود دارد. به راحتی می‌شود آنها را از هم جدا کرد. ناداوری‌ها ما را از قهرمانی دور کرد. در سه قدمی صدر جدول بودیم و اعلام کردند ما نمی‌خواهیم به لیگ برتر برویم. طرفداران توقع داشتند ایرانجوان برنده شود. این به مردم استان تبریک می‌گویم و عاشق جنوبی‌ها هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.