با ورود شرکت های نوپا (startup) به صنعت گردشگری و استفاده روز افزون مردم از اینترنت، فضایی برای ایجاد راه حل هایی نوآورانه برای رفع این نیاز ایجاد شده است.

77

یکی از بهترین روش‌ها، حذف واسطه میان میزبان و میهمان در فضای آنلاین است تا در محیطی امن، مسافر یا مهمان با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن ،به لیستی از اماکن اقامتی موجود دسترسی پیدا کرده و همچنین میزبان با اجاره روزانه ویلا ،آپارتمان و خانه خود کسب درآمد کند.

سایت شب با ایجاد بستری مناسب  و امن ، باعث تسهیل  فرآیند ارتباط میزبان و مسافر شده است.

 میزبان می‌تواند به صورت رایگان تصاویر، امکانات، موقعیت جغرافیایی و نرخ اجاره روزانه ویلای خود را اعلام کرده و مسافر هم در محیطی شفاف به انتخاب محل اقامت خود بپردازد.

به طور مثال شخصی قصد اجاره ویلا در محمودآباد را دارد برای اینکار می‌تواند به عنوان میزبان ویلای خود را در سایت شب ثبت کرده تا برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود و مسافر مقصد مورد نظر با خیالی آسوده به رزرو محل اقامت خود بپردازند.

از طریق  سایت شب به نشانی www.shab.ir ، می‌توان با انتخاب شهر مقصد و مدت اقامت سفر،  ویلا،آپارتمان و خانه مورد نظر را در هر شهر، یا مکانی در ایران رزرو کرده و با مبلغی که برای یک اتاق در هتل پرداخت می شود، یک منزل با تمام وسایل، بطور کامل در اختیار داشته باشد.

سایت شب با فراهم کردن امکان رزرو اینترنتی اجاره  ویلا، خانه و آپارتمان، از طریق کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند، این امکان را به کاربر می دهد تا در کمترین زمان، به صرفه جویی در هزینه یا در آمد زایی در تامین اقامتگاه بپردازد.

 

منبع : ویرلن

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.