این حادثه اسفند سال ۹۵ در خیابان قلهک تهران رخ داد. پسر جوانی که در یک درگیری خیابانی بشدت زخمی شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما براثر عمق جراحت جان باخت.به دستور بازپرس ویژه قتل، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی کلید خورد.

کارآگاهان در نخستین تحقیقات دریافتند که مقتول به همراه دوستش برای یک تسویه حساب شخصی به سراغ کارگر یک دکه روزنامه فروشی رفته و با او درگیر شده است. ضارب بلافاصله دستگیر شد ودر نخستین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

این متهم صبح سه‌شنبه از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی باقر قربان‌زاده و قاضی متقیان مستشار دادگاه منتقل شد.درآغاز جلسه پدرومادر مقتول خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.

سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: ما یک گروه تلگرامی داشتیم و عضو آن بودیم. چند بار این پسر به من پیام تهدید‌آمیز داد، فکر می‌کرد من با دختر مورد علاقه او ارتباط دارم تا اینکه روز حادثه با دوستش به سراغم آمد و با چاقو به سمت من حمله ور شد من هم برای دفاع از خودم چاقویم را درآوردم. خودم هم متوجه نشدم چگونه به مقتول ضربه زدم اما باور کنید اصلاً قصد کشتن او را نداشتم اگر از خودم دفاع نمی کردم من هم کشته می‌شدم.  او بود که برای دعوا به سراغم آمد ومن اصلاً انگیزه‌ای برای دعوا نداشتم.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.