صمد مرفاوی در گفت‌وگویی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار داشت: من خودم خوزستانی هستم و متعلق به این استان به همین دلیل به اینجا آمدم تا دینم را به استانم ادا کنم.

وی افزود: تنها سرگرمی مردم خوزستان فوتبال است و ان‌شاءالله که شرایط این تیم بهتر شود و باید با تلاش و پشتکار و حمایت که مسئولان باشگاه انجام می‌دهند استقلال را به شرایط خوبش برسانیم.

وی در خصوص اینکه  آیا مشکلات مالی فصل گذشته در فصل آینده تکرار می‌شود یا خیر،‌گفت: در هر صورت مسئولان باشگاه می‌خواهند تیم‌داری کنند و برنامه‌هایی دارند. ان‌شاءالله که برنامه‌ها عمل شود و همه چیز خوب پیش برود.

سرمربی جدید استقلال خوزستان در خصوص اینکه آیا قولی به مسئولان این باشگاه داده است یا خیر،‌گفت: من قولی نداده‌ام و هر صحبتی بین من و باشگاه انجام شده در حد معقول و منطقی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هنوز دستیارانش را انتخاب نکرده است،‌گفت: چون امروز با مسئولان باشگاه به توافق رسیدم به همین خاطر هنوز تصمیم جدی نگرفتم، ولی به زودی برنامه‌هایم را می‌دهم قرار است یک برنامه کامل و جامع را تنظیم کنم و به مسئولان باشگاه بدهم.البته پیش‌بینی‌ام این است از اواسط خردادماه تمرینات تیم را آغاز کنیم.

مرفاوی در ادامه گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که آیا دست باشگاه برای جذب بازیکن باز است یا خیر‌،گفت: در هر صورت ما باید تیمی ببندیم که منطقی و معقول باشد، در مورد اینکه آیا می‌توانیم بازیکن خارجی  بگیریم یا خیر،‌هنوز صحبت جدی با باشگاه انجام نداده‌ام ولی در هر صورت سعی می‌کنیم تیم خوبی روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی مجدد ایران و عراق، گفت: ما نباید به فکر این باشیم که با چه تیم‌هایی همگروه شدیم، تیم ما تیم قدرتمندی است و فکر می‌کنم این بار دیگر باید به قهرمانی آسیا فکر کرد. خوشبختانه عراقی که دور قبل برای ما مشکل‌ساز شد این بار زودتر به پست تیم ملی خورده و فکر می‌‌کنم این بار ما بتوانیم مدعی اصلی عنوان قهرمانی باشیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی جام ملت‌ها توقع زیادی است،‌گفت: این توقع زیادی نیست و من معتقدم باید در بهترین سطح شرایط ما پیش برود و به عنوان قهرمانی برسیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.