محمدرضا منصوری در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با اشاره به سرمازدگی باغات و خسارت به کشاورزان در شهرستان ساوه اظهار کرد: انتظار دارم تا توجه جدی به این مسئله شده و با اعزام کارشناسان میزان خسارت برآورد و به کشاورزان پرداخت شود.

وی همچنین بیان کرد: تولید و اقتصاد، فرهنگ و آموزش دو رکن اصلی هستند که باید مورد توجه مسئولین قرار داشته باشد. ضمن اینکه معوقات فرهنگیان و بیمه پرسنل درمان و پرستاری هم باید پرداخت شود.

نماینده مردم ساوه در مجلس با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف نظام و ناامیدسازی مردم است، گفت: باید تلاش کنیم تحریم‌های اعمال شده را به فرصت تبدیل کرده و خود را برای روزهایی که نفت ما به پایان می‌رسد آماده کنیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به رئیس‌جمهور اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور چرا با افزایش قیمت دلار ما نمی توانیم یک خودرو صادر کنیم؟ چرا نمی توانیم صادرات داشته باشیم در حالی که برخی از کشورهای دنیا سود بانکی بیش از دو درصد نداشته‌اند؟ ما باید با یک مدیریت صحیح از توانمندی نسل جوان استفاده کرده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر  اینکه باید به دو مقوله تولید و صادرات توجه ویژه‌ای شود، گفت: باید به این سوالات پاسخ دهیم که چرا آنهایی که وامهای میلیاردی گرفته‌اند، پرداخت نمی کنند؟ چرا تعداد پرونده‌های بانکی ما تا این اندازه زیاد است؟ چرا جوانان پس از ۱۲ سال درس خواندن شغل ندارند؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.