بعد از انحلال تیم ابومسلم مشهد، تیمی با اسم سیاه جامگان تاسیس شد تا به نوعی یادگار ابومسلم منحل شده باشد. سیاه جامگان شکل گرفت و خاطرات ابومسلم را تاحدودی زنده کرد. این تیم به لیگ برتر هم راه یافت و دو فصل را هم در سطح اول فوتبال ایران حضور داشت اما لیگ هفدهم آخرین حضور این تیم در لیگ برتر بود. سیاه جامگان که نامش نیز به مشکی پوشان تغییر کرده بود بعد از سقوط به لیگ دسته اول شرایط نا معلومی دارد. تا جایی که احتمال انحلال این تیم را تهدید می‌کند. 

سیاه جامگان یا مشکی پوشان پس از سقوط به لیگ دسته اول شرایط خوبی ندارد. عباسی مالک این باشگاه اعلام کرده که قادر به تیمداری نیست و شاید این تیم را منحل اعلام کند. از سوی دیگر افرادی هستند در شهر تربت جام که خواهان گرفتن امتیاز این تیم شده‌اند و حاضر به پرداخت هزینه‌های آن هم هستند اما مالک مشکی پوشان پاسخ مثبتی به آنها نمی‌دهد.

خداداد عزیزی که از چند ماه پیش مسئولیت سازمان فوتبال این باشگاه را بر عهده گرفت از بد عهدی‌ها به تنگ آمد و عطای حضور در این تیم را به لقای آن بخشید. شنیده می‌شود عزیزی هم مثل خیلی های دیگر مخالف حضور پسر مالک در نقش مدیر عامل باشگاه بود اما خواسته او اجابت نشد و این موضوع تاثیر زیادی در تصمیم خداداد عزیزی مبنی بر رها کردن این تیم داشت. هرچند عزیزی به مالک باشگاه اعلام کرده هر زمان شرایط مناسب شد حاضر است به باشگاه بازگردد.

مالک باشگاه هنوز تصمیم نهایی خود را برای چگونگی ادامه حیات این تیم اتخاذ نکرده و تیم سیاه جامگان شرایط مناسبی ندارد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.