سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: برای تسهیل در برگشت زائران حرم حضرت امام خمینی (ره) به سمت شمال و با توجه حجم سنگین آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۹ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا رفت و آمد خودرو از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود:آمد وشد انواع وسایل نقلیه نیز سه بعد از ممنوعیت تردد در جادهچالوس حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران از ساعت ۲۲ تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان تا شنبه ۱۹ خرداد ادامه دارد،گفت: هم اکنون ترافیک در جاده های چالوس ، هراز و سوادکوه سنگین ، پرحجم بصورت ایست و حرکت گزارش شده است.

وی با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده‌های استان به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و گوش دادن به توصیه‌های پلیس، در جاده‌ها رانندگی کنند.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.