موندو دپورتیوو گزارش داد، لیونل مسی در یک مصاحبه اختصاصی با این سایت درباره آنتوان گریزمان، کریستیانو رونالدو، زین الدین زیدان و حذف از لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. مهاجم بارسلونا به حضور مهاجم اتلتیکو در تیم آبی‌اناری‌ها اشاره کرد و گفت: همیشه گفته‌ام با حضور بازیکنان خوب کار برای ما راحت‌تر می‌شود و گریزمان یکی از بازیکنانی است که اکنون در بهترین دورانش به سر می‌برد. پست او را سرمربی باید تعیین کند. با این حال گریزمان یک بازیکن بزرگ است و به راحتی خود را با شرایط وفق خواهد داد.

ستاره آرژانتینی در ادامه اظهار کرد: بارسلونا اکنون در شرایط آرمانی قرار ندارد اما با حضور بازیکنان قدرتمند شرایطش بهتر خواهد شد. می‌خواهیم بهترین تیم جهان باشیم و به همین خاطر خواستار بهترین‌های جهان هستیم. جای دادن این ستاره‌ها در ترکیب مشکل سرمربی است.

آینده رونالدو در رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مسی در مورد جدایی احتمالی مهاجم پرتغالی گفت: نمی‌دانم در سر او چه می‌گذرد و اهدافش چیست. حتما دلایل خاص خودش را دارد. این موضوع‌ها مسائل شخصی است و نباید نظر داد.

زیدان پنج‌شنبه هفته گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید استعفا کرد. ستاره بارسا در این باره اظهار کرد: خیلی شگفت زده شدم. هیچ کس انتظارش را نداشت. با این حال او نیز دلایلش را دارد. در حقیقت تصمیمش بر جدایی پس از فتح همه عناوین و کارنامه درخشانش درست بود.

بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برگشت با سه گل مغلوب رم شد و از صعود به دور بعد باز ماند. بازیکن آرژانتینی در مورد این شکست گفت: توضیحی ندارم. ما با اعتماد به نفس بالا (باتوجه به پیروزی ۴ بر یک در بازی رفت) به میدان رفتیم. ما خواب بودیم. آنها یک گل به ثمر رساندند که بر اساس بازی تیمی نبود و تنها یک ضربه بود. سپس حریف اعتماد به نفس گرفت و ما وارد جریانی شدیم که نمی‌توانستیم از آن خارج شویم. هرگز نتوانستیم خود را پیدا کنیم و آن‌ها با حمایت هوادارانشان توانستند به فشار خود ادامه دهند و باور به جبران نتیجه داشتند. به همین خاطر حریف تهاجمی بازی می‌کرد و ما عقب نشینی کرده بودیم. این موضوع ضرر زیادی به ما زد و هرگز نتوانستیم خود را از این شرایط خارج کنیم.

مسی در پایان اظهار کرد: از حذفمان خیلی ناراحت هستم به خاطر نحوه شکستمان و تفاوتمان نسبت به بازی رفت. با این حال نباید این قضیه را اتفاقی دانست چون برای لیورپول هم چنین اتفاقی رخ داد. با این حال شکست دوباره در یک چهارم ناراحت کننده بود. اگر دقت کنید ما در فصلی که گذشت تنها سه شکست تجربه کردیم که یکی از آن‌ها در لیگ قهرمانان اتفاق افتاد و حذفمان را رقم زد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.