محمد رفیعی که ۲۰ اردیبهشت امسال از سوی هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود جای خود را به جواد تن‌زاده داد تا مالک باشگاه، مدیرعاملی را نیز شخصاً برعهده بگیرد.

مکاتبات جدید باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت از جمله نامه به علی کریمی به تاریخ ۱۷ خرداد ماه  و شماره ۱۰۲۱ با امضای جواد تن‌زاده به‌عنوان مدیرعامل و مالک و مهر باشگاه صورت می‌گیرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت روزهای پرخبری را سپری می‌کند و احتمال واگذاری مجدد باشگاه به میرشهاب مومنی نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان به‌عنوان امانتدار تیم تا واگذاری مجدد به سرمایه‌گذار دیگری دور از انتظار نیست.

جواد تن‌زاده مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت طی نامه‌ای به علی کریمی خواستار تسویه حساب با وی شد تا شرایط برای عقد قرارداد و شروع تمرینات تیم سپیدرود با نادر دست نشان فراهم شود.

امروز، علی کریمی با حضور در شهر رشت تمرینات تیم سپیدرود رشت را آغاز کرد و از بازیکنان جوانان و امید، تست استعدادیابی جهت انتخاب در تیم بزرگسالان به عمل آورد؛ این تست در حالی برگزار شد که نادر دست‌نشان به‌عنوان سرمربی تیم سپیدرود رشت معرفی شده بود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.