تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی آماده می کند از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه به وقت روسیه تمریناتش را در کمپ لوکوموتیو پیگیری کرد.

* قبل از شروع این تمرین مجید حسینی، مهدی طارمی و رشید مظاهری با نمایندگان رسانه های گروهی گفتگو کردند. همچنین کارلوس کی روش نیز در گفتگویی با خبرنگاران شرکت و آخرین وضعیت تیم ملی را تشریح کرد.

* گروه دوم خبرنگاران و عکاسان ورزشی امروز وارد مسکو شدند و در تمرین ملی پوشان حضور یافتند. در بین گروه خبرنگاران اعزامی، یک خبرنگار و یک عکاس خانم نیز در حضور دارند.

* ملی پوشان فوتبال کشورمان در دقایق ابتدایی به صحبت های سنایی سفیر ایران در روسیه گوش دادند و سپس تمرین در فضاهای بسته و کوچک آغاز شد.

* ۳ دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان به طوراختصاصی تمریناتشان را زیر نظر مربی گلرها در ضلع جنوبی زمین برگزار کردند.

*کارلوس کی روش نیز که طی روزهای گذشته طراحی های ویژه ای را برای تمرینات در نظر گرفته است امروز نیز زمین مجاور تمرین ملی پوشان را با موانع و آدمک های در نظر گرفته شده طراحی کرد تا پس از خروج خبرنگاران، بخش اصلی تمرین آغاز شود.

* سنایی سفیرایران در روسیه دقایقی با حضور در کنار زمین، تمرین ملی پوشان را تماشا کرد.

* اشکان دژآگه کماکان تنها غایب تمرینات گروهی تیم ملی است که وضعیت او هنوز مشخص نیست.

* پس از ۱۵ دقیقه خبرنگاران و عکاسان از محل تمرین تیم ملی به بیرون راهنمایی شدند تا بخش اصلی تمرین پشت درهای بسته آغاز شود.

* تعدادی ازعلاقه مندان و هواداران تیم ملی که خود را به کمپ محل تمرین رسانده بودند به علت ممانعت از ورودشان، پشت در مانده بودند روز گذشته نیز همین اتفاق افتاد که منجر به حضور بازیکنان بیرون از کمپ برای عکس یادگاری برای ملی پوشان شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.