امیر قلعه‌نویی عصر امروز در حاشیه نخستین تمرین تیمش به منظور حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در جمع بازیکنان سپاهان اظهار داشت: باید بگویم که حضور در تیم سپاهان لیاقت می‌خواهد زیرا سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ ایران به شمار می‌رود و از هواداران بامعرفتی بهره می‌برد و من نیز از حضور دوباره در این تیم خوشحالم.

وی با بیان اینکه سپاهان ظرفیت‌های بسیاری برای رشد دارد، ادامه داد: در دو فصلی که من با سپاهان قهرمان شدم، ابتدای فصل شرایط خوبی نداشتیم اما با حمایت هواداران سپاهان، توانستیم قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم و در شرایط خوبی قرار بگیریم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه این تیم از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که با استفاده از ظرفیت‌های این تیم و بر اساس توان خود به میدان برویم تا به جایگاه شایسته‌ای دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به حضور محرم نویدکیا در سپاهان بیان کرد: بازیکنان سپاهان باید این بازیکن را الگوی خودو قرار دهند زیرا او هم از نظر فنی و هم از نظر رفتاری نماد باشگاه سپاهان به شمار می‌رود و یک الگوی شایسته به شمار می‌رود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه کارگران فولاد مبارکه زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند، افزود: باید دست این کارگران را بوسید و از بازیکنان می‌خواهم ضمن احترام به کارگران این شرکت، از تیم خود حمایت کرده و به تیم مقابل نیز احترام بگذارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.