تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی با یک گل مراکش را شکست داد و در دومین دیدار به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

کی‌روش در بازی اول از ترکیب بیرانوند، پورعلی گنجی، چشمی، رضاییان، حاج صفی، ابراهیمی، شجاعی، انصاری فرد، جهانبخش، امیری و آزمون استفاده کرد اما احتمالا این ترکیب برای بازی بعدی با تغییراتی همراه خواهد شد.

 

دروازه بان اصلی ایران و دو مدافع میانی همان نفرات بازی با مراکش خواهند بود اما در خصوص دو دفاع کناری احتمال تغییر وجود دارد چراکه کی روش در این بازی بیشتر به فکر دفاع است و احتمالا میلاد محمدی به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و احتمال استفاده از منتظری به جای رضاییان نیز کم نیست.

 

با اتمام محرومیت عزت الهی شاهد حضور وی در مرکز میدان خواهیم بود و با توجه به مصدومیت ابراهیمی ممکن است بار دیگر حاج صفی به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته شود.

 

مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان ایران به احتمال زیاد یکی دیگر از هافبک های میانی ایران خواهد بود که در سمت راست خود جهانبخش را خواهد دید اما در خصوص وینگر چپ مشخص نیست که از بین نفراتی مثل انصاری فرد، امیری و طارمی شانس به کدام یک خواهد رسید. 

 

کی روش نشان داده که به استفاده از انصاری فرد و طارمی در ترکیب اصلی علاقمند است و از سوی دیگر امیری در بازی با مراکش بیشترین دوندگی را داشت و کنار گذاشتن او نیز کار سختی است!

 

مهاجم هدف ایران نیز کماکان سردار آزمون خواهد بود که روز پرفروغی برابر مراکش نداشت اما شاید برابر اسپانیا پایش به گل باز شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.