میرشاد ماجدی در مورد تساوی بدون گل ایران و اسپانیا در پایان نیمه اول گفت: باید قبول کنیم که در نیمه اول در ۴۵ دقیقه بازی بسیار قابل قبولی انجام دادیم و خیلی خوب و منطقی دفاع کردیم. ما چاره‌ای نداریم وقتی مالکیت توپ در اختیار اسپانیا است باید منطقی دفاع کنیم. شرایط بازی این نیست که فقط دفاع انجام دهیم اینکه ما می‌دویم و فرصت به حریف نمی‌دهیم کار بزرگی است. مهم‌ترین مشکل ما این است که در ارسال‌ها بدون هدف هستیم.

وی افزود: از لحاظ دفاعی و انسجام تیمی بسیار خوب عمل کردیم. در نیمه دوم هم باید همین دفاع خوب را انجام دهیم مطمئن باشید هرچه دقایق بازی بگذرد فشار و استرس بازیکنان اسپانیا بیشتر می‌شود و آنها عصبی در فوتبال بازی می‌کنند و آن وقت می‌توانیم با یک بازی منطقی عملکرد بهتری داشته باشیم.

کارشناس فوتبال ایران در مورد نیمکت‌نشینی علیرضا جهانبخش گفت: احساس می‌کنم جهانبخش به خاطر مصدومیتی که در بازی با مراکش برایش به وجود آمد امروز کی‌روش ریسک نکرد و او را برای ۹۰ دقیقه به زمین نفرستاد اما قطعاً او یکی از بازیکنان تعویضی ایران است.

وی در مورد زمین افتادن بازیکنان ایران و اینکه اسپانیایی‌ها اعتقاد داشتند این رفتار وقت‌کشی است، گفت: باید قبول کنیم ایران مقابل پرقدرت‌ترین تیم جهان بازی می‌کند و ما برای‌مان کسب یک امتیاز نتیجه بسیار خوبی است. خوب بازی کردن مهم نیست ما باید با هر حربه‌ای که شده یک امتیاز بگیریم. همانطور که گفتم ما فقط در یک زمینه در نیمه اول خوب کار نکردیم و نباید هنگام دفاع وقتی صاحب توپ می‌شویم برای انتقال به حمله خیلی سریع و بی‌هدف زیر توپ بزنیم. باید هنگام ارسال‌ها هم دقت و تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه مورد نظر را بگیریم.

ماجدی در پایان در مورد اینکه چه پیش‌بینی از نیمه دوم دارد، گفت: من از قبل بازی فکر می‌کردم بتوانیم به تساوی برسیم و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.