سردار بهمن کارگر ظهر امروز در نشست با پیشکسوتان دفاع‌مقدس استان لرستان اظهار داشت: در ۲۵۰ سال اخیر در ایران چیزی غیر از دفاع‌مقدس نداریم که به آن افتخار کنیم؛ دفاع مقدس امام خمینی(ره) را نیز به آزمون گرفت و امام راحل دفاع مقدس را مدیریت کرد.

 

وی بابیان اینکه قبل از انقلاب ۲۰۰ سال زمین و حیثیت کشور را دادیم افزود: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و جزء ۱۰ کشور موشکی دنیا هستیم، در انرژی هسته‌ای نیز جزء باشگاه انرژی هسته‌ای هستیم و در علوم مختلف اگر وارد می‌شویم همه از دفاع مقدس بوده است.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه اشکالات در کشور ما زیاد است و ایرادات کم نیست عنوان کرد: ریزش داریم ولی رویش‌ها هم زیاد است، اشکالاتی که الآن وجود دارد و در بین مسئولان ممکن است این اشکالات مشهود باشد و ما نیز به‌عنوان رئیس بنیاد حفظ آثار وظیفه‌دارم دغدغه شما پیشکسوتان را مطرح کنیم.

 

سردار کارگر بابیان اینکه جوانان الآن از جوانان انقلاب و دفاع مقدس بهتر هستند بیان کرد: جمهوری اسلامی قدرتمند است و اگر قدرتمند نبود آمریکا با جمهوری اسلامی درگیر می‌شد ولی آمریکایی‌ها این جرات را نمی‌کنند. 

 

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس تمام دنیا روی سر ما ریخت ولی الحمدالله با مقاومت و ایثاری که رزمندگان داشتند پیروز شدیم؛ نظام جمهوری اسلامی بازهم به پیشکسوتان دفاع مقدس نیاز دارد؛ سپاه، ارتش و نیروی انتظامی نیز در کنار همدیگر هستند.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نیروهای ارتش گل کاشتند، ارتشی که با آن وضعیت قبل از انقلاب بود ولی کاری که پس‌ازآن نیروها کردند بسیار خوب بود؛ تا زمانی که مردم پشتیبان نظام هستند این نظام پابرجاست.

 

وی اظهار داشت: مرکز فرهنگی حق لرستان است که باید ساخته شود که باید مسئولان، استاندار و فرماندهان نظامی پای‌کار بیایند، همه مردم لرستان و مسئولان باید دست‌به‌دست هم دهیم و موزه دفاع مقدس لرستان را دهه فجر افتتاح ‌کنیم تا پاتوق بچه رزمنده‌ها و پیشکسوتان باشد.

 

سردار کارگر افزود: مدافعان حرم از رزمندگان دفاع مقدس یاد گرفته‌اند و تجارب و ازخودگذشتگی پیشکسوتان بود که سبب شد سوریه و عراق نجات پیدا کند، جمهوری اسلامی توانست با تجارب دفاع مقدس این پیروزی را داشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.