مهرداد لاهوتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: جمعی از نمایندگان مجلس درخصوص مشکلات اقتصادی، نابسامانی‌ها و التهابات موجود در بازار ارز از رییس جمهوری سوال مطرح کرده اند ولی عده ای نمی‌گذارند این سؤال در مجلس مطرح شود.

وی تصریح کرد: رییس جمهوری باید پاسخگوی مسایل اقتصادی موجود باشد و توضیح دهد که کشور به چه دلیلی در این وضعیت است 

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد اعضای فراکسیون مستقلین ولایی به زودی نشست ویژه‌ای با دکتر روحانی برگزار می کنند تا بر این اساس شخص رییس‌جمهوری به نمایندگان توضیح دهد.

لاهوتی یادآور شد: مکاتبات لازم برای حضور وی در فراکسیون مستقلین ولایی انجام شده و به زودی این نشست برگزار می شود. 

به گزارش ایرنا، فراکسیون اصولگرای مستقلین ولایی یکی از سه فراکسیون های سیاسی مجلس دهم است که کاظم جلالی ریاست آن را برعهده دارد.

**کمیته های اقتصادی و سیاسی فراکسیون امید وضعیت اقتصادی کشور را بررسی می کنند

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس نیز در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی درمورد جلسه امروز این فراکسیون گفت: در جلسه امروز وضعیت اقتصادی کشور، اعتراض بازاریان و بسته شدن بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد کمیته‌های سیاسی و اقتصادی این فراکسیون هر چه سریع تر پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها با هماهنگی و استفاده از ایده اقتصاددانان و مشاوران اقتصادی خارج از مجلس برای برون‌رفت از وضع موجود راهکارهای خود را بیان می کند و این راهکارها در جلسه این فراکسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: پس از جمع‌بندی کمیته‌های مربوطه پیشنهادهایی به صورت کوتاه مدت و بلندمدت برای حل مشکلات معیشتی از سوی فراکسیون امید ارائه می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.