جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵۵ فقره سرقت در حوزه های مختلف با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: در طرح ضربتی مقابله با سرقت، ۲۱ فقره از سرقت‌های کشف شده در حوزه وسایل و قطعات خودرو، ۱۵ فقره مربوط به داخل خودرو و مابقی مربوط به سایر عناوین سرقت است.

وی ادامه داد: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۲۹ سارق نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مرزبانی بخش دیگری از طرح اجرا شده را مربوط به مبارزه با مواد مخدر عنوان و تصریح کرد: در این راستا علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر، ۱۰ نفر از خرده فروشان نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری سه نفر از قاچاقچیان کالا و توقیف ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متختلف نیز خبر داد.

وی ادامه داد: در ایام تابستان به منظور افزایش سطح امنیت در جامعه، علاوه بر افزایش تعداد گشت های موتوری و خودرویی در سطح شهرستان، تعداد گشت های پیاده در مراکز تفریحی و گردشگری شهر کرمانشاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

توقیف ۵۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از توقیف ۵۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه در راستای طرح ارتقاء اجتماعی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ "محمد محمدی" اظهار داشت: از مجموع وسایل نقلیه متخلف توقیف شده، ۳۳ دستگاه آن مربوط به موتورسیکلت و ۲۵ دستگاه نیز مربوط به خودرو بوده است.

وی ادامه داد: این وسایل نقلیه به علت ارتکاب تخلفاتی از سوی صاحبان آن ها نظیر نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، برداشتن با مخدوش کردن پلاک و همچنین فاقد مدارک بودن توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای ایجاد امنیت پایدار و افزایش آرامش عمومی به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ محمدی کشف مقداری مواد مخدر و دستگیری ۱۱ معتاد متجاهر را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری سارق حرفه ای در کرمانشاه از طریق سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان حرفه‌ای قطعات خودرو از طریق سایت دیوار با تلاش ماموران پلیس خبر داد و اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودرو پراید در شهرک معلم، کشف این خودرو سرقتی در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ "حسین براری" افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی توانستند خودرو سرقت شده را کشف کنند ولی قطعات و وسایل داخل خودرو توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته بود.

وی ادامه داد: با بررسی های بعمل آمده مشخص شد توسط شخصی تعدادی از قطعات خودرو سرقتی در سایت دیوار جهت فروش قرار داده شده است، از همین رو دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در قراری سوری با متهم در شهرک معلم موفق به دستگیری وی شدند، پس از انتقال متهم به کلانتری و در بازجویی های صورت گرفته، وی به سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ براری همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف محموله پارچه قاچاق توسط پلیس آگاهی کرمانشاهی

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۲۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اقدام برخی افراد سودجو جهت خرید یک محموله پارچه از خارج استان و انتقال آن به کرمانشاه، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ "محمد رضا امیری" ادامه داد: پس از تحقیقات فنی و پلیسی و شناسایی مسیر تردد افراد قاچاقچی، گروهی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان به محور کامیاران – کرمانشاه اعزام و موفق به شناسایی یک دستگاه سمند که به صورت مشهود اقدام به حمل کالای قاچاق می کرد، شدند.

وی تصریح کرد: پس از توقیف خوردو و بازرسی از آن ۲۰ طاقه پارچه به متراژ بیبش از یک هزار متر کشف شد، ارزش پارچه های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

این مقام انتظامی استان در پایان از دستگیری راننده این خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.