شادمهر کاظم‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دیداری با وزیر صنعت، معدن و تجارت برپا شد، گفت: در این دیدار ضمن دعوت از وزیر صنعت برای سفر به حوزه انتخابیه مواردی در خصوص وضعیت صنعت استان ایلام  بیان شد.

وی اضافه کرد: کارخانه استیل کُرد در شرف تولید آزمایشی بوده و به عنوان تنها کارخانه تولیدکننده مفتول تایر کشور شناخته شده است و هم‌اکنون می‌تواند ۵۰ درصد نیاز کشور به میزان حدود ۱۰ هزار تن مفتول فلزی تایر کشور را تولید کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام اضافه کرد: توسعه این کارخانه برای تولید ۱۰ هزار تن مفتول فلزی دیگر و به خودکفایی رساندن کشور در این زمینه با مشارکت سازمان گسترش صنایع ایران در شهرستان دره‌شهر از ضروریات و اولویت‌های این صنعت در کشور و استان ایلام است.

کاظم‌زاده تصریح کرد: همچنین در این دیدار برای اجرای حداقل یک طرح صنعتی در هریک از شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره جمعا چهار طرح صنعتی با اولویت مشارکت در سرمایه گذاری توسط سازمان گسترش صنایع ایران و بخش خصوصی ارائه شد که با دستور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای سرمایه‌گذاری مشترک با بخش خصوصی به سازمان گسترش صنایع ایران ابلاغ شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.