آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در سخنانی، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع)، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) اشاره کرد وگفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانشان در دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند که "در برابر دشمن همه باید به مردم نزدیک شوند"، در آن زمان هم امام صادق(ع) می‌فرمود که دشمن نمی‌تواند نفوذ کند که امروز نیز رهبر انقلاب همین موضوع را همواره می‌فرمایند.

وی با تأکید بر اینکه به هم ریختن مسلمین، خواست صهیونیسم است، اظهار داشت: صهیونیسم اختلافات، آشوب و تشینج را بین مسلمین ایجاد کرده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: در روایات بر روی وحدت کلمه و اتحاد بین امت اسلامی تأکید شده است و امام صادق(ع) فضا را برای حضور مسلمین باز کردند، پیوند بین مسلمین باید به‌گونه‌ای باشد که دشمن نتواند نفوذ کند، امروز، وحدت کلمه بین مسلمین خواست امام زمان(عج) است.

آیت‌الله امامی‌کاشانی تصریح کرد: رهبر انقلاب همواره بر وحدت، انسجام و برداشتن تهمت‌ها و دروغ‌ها تأکید کرده‌اند؛ امروز فضا در برابر دشمن است، و باید با دشمن مقابله کنیم، رهبری می‌فرمایند که به هم تهمت نزنید، دشمن  سوء‌استفاده می‌کند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران همچنین ضمن تقدیر از نامه تشکر سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به رئیس‌جمهور، افزود: از آقای سلیمانی تشکر می‌کنم به خاطر نامه گرمی که به آقای روحانی نوشتند، این در انسجام ملت خیلی مؤثر است، دشمن می‌ترسد و می‌گوید که کشور یک کاسه است؛ این مسئله‌ای عقلی، دینی و نقلی است، عقل و دین می‌گوید که اسلام یک سخن دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.