در این جلسه حضار به تبادل نظر پرداخته و نقد‌ها و نقطه‌نظرات خود را نسبت به موضوعات مختلف و مشکلات و مسائلی که مردم با آن روبرو هستند بیان کردند.

لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم توسط دولت و مجلس، تشریح عملکرد فراکسیون امید، بهره‌گیری بهتر از رسانه‌ها در بیان عملکرد‌ها و تلاش مضاعف برای حل معضلات معیشتی مردم و اقتصادی کشور، همچنین جلوگیری از بروز بحران در کشور و مقابله با تهدیدات خارجی از جمله موضوعاتی بود که درباره آن‌ها صحبت شد.

در این جلسه تاکید شد راهبرد‌های اصلاح‌طلبان برای گذر از این شرایط بحرانی و مقابله با ترفند‌های آمریکا و اسرائیل و دور کردن کشور از جنگ و خنثی‌کردن اقدامات و مواضع بدخواهان این ملت که تاثیرات آن در زندگی مردم تجلی می‌یابد، ضرورت‌هایی است که نباید از آن غفلت کرد.

در این نشست گفته شد اصلاح‌طلبان نباید منفعل باشند و اجازه دهند توسط بعضا دوستان نادان و جریان رقیب با جریان اصلاح‌طلبی تسویه‌حساب شود.

از فراکسیون امید انتظار است در صورت ادامه این روند با استفاده از اهرم‌های قانونی از حقوق مردم دفاع کند و راه را برکژی‌ها و کاستی‌ها ببندد.

در ادامه جلسه از نقد‌های سازنده و پیشنهادات ارائه شده به فراکسیون امید استقبال شد و تداوم این‌گونه جلسات با دستور کار مشخص، در پیشبرد اهداف اصلاح‌طلبی موثر قلمداد شد.

همچنین عملکرد فراکسیون امید در ابعاد مختلف توسط محمدرضا عارف تشریح و نسبت به برخی موانع و مشکلاتی که کار این فراکسیون را کند کرده، نقطه‌نظراتی بیان شد.

عارف جریان اصلاح‌طلبی و ترویج این تفکر را راه نجات کشور دانست و از همه احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب درخواست کرد با ارائه طرح‌ها و نقطه‌نظرات خویش این فراکسیون را در ایفای وظایف قانونی خویش و خدمت به مردم، یاری کنند

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.