به گزارش پایگاه خبری هیل، براساس گزارش سایت آمازون، این کتاب تحت عنوان "ترس: ترامپ در کاخ سفید" قرار است ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) منتشر شود.

به گفته سایت آمازون این کتاب جزئیات بی‌سابقه‌ای را از زندگی ناراحت کننده در داخل کاخ سفید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا افشا می‌کند و به طور دقیق به این مساله می‌پردازد که ترامپ چطور درخصوص سیاست‌های مهم داخلی و خارجی تصمیم‌گیری می‌کند.

جلد این کتاب نمای بسته‌ای از چهره ترامپ را که به طور کامل به رنگ قرمز است، به تصویر می‌کشد.

نوشته‌های وودوارد در این کتاب بر مبنای صدها ساعت مصاحبه با منابع دست اول، یادداشت‌های تهیه شده از دیدارها، خاطرات شخصی، فایل‌ها و اسناد و مدرک‌هاست.

تاریخ انتشار این کتاب کمتر از دو ماه پیش از روز برگزاری انتخابات میان دوره‌ای آمریکا تعیین شده است.

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد: وودوارد که به خاطر فعالیتش در تحقیقات واترگیت مشهور است، هشت ماه گذشته را به نوشتن این کتاب پرداخته است. این اثر اساسا بر مبنای اظهارات منابع دسته اول تهیه شده است.

وودوارد چندین جلد کتاب درخصوص دو دولت قبلی و روسای جمهور آنها نوشته است.

این کتاب وودوارد نخستین کتابی نیست که درخصوص مسائل داخلی کاخ سفید ترامپ تهیه شده است. مایکل وولف، نویسنده آمریکایی در کتاب خود تحت عنوان "آتش و خشم" به ارتباطات پشت پرده در کاخ سفید ترامپ پرداخت.

اوماروسا مانیگالت، یکی از معاونین سابق کاخ سفید نیز در کتابی که در آینده منتشر می‌شود، دورانی را که شخصا در کاخ سفید فعالیت داشت، تعریف می‌کند.

شان اسپایسر، معاون مطبوعاتی سابق ترامپ نیز اوایل ماه جاری میلادی کتابی را منتشر کرد و در آن دورانی را که شخصا در کاخ سفید فعالیت داشت، تعریف کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.