امیر قلعه نویی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های سپاهان اصفهان و سپیدرود در رشت اظهار داشت: در همه کشورها سعی دارند بر تعداد تماشاگران تیم ها بیافزایند اما در ایران، عده ای دوست ندارند تماشاگر از بازی ها استقبال کند و در دیدار برابر صنعت نفت ، گرچه بازی خوبی ارائه دادیم اما از وجود تماشاگر محروم بودیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به حاشیه های تیم فوتبال سپیدرود رشت طی هفته ها و ماه های گذشته گفت: خوشحالم که خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود رشت است چون او و علی کریمی مربیان شفافی هستند و امیدوارم کریمی هم به چرخه مربیگری برگردد؛ مربیانی همچون او و خداداد عزیزی، به جایی وصل نیستند و حیف است که از فوتبال دور باشند.
وی در مورد دیدار برابر سپیدرود رشت بیان کرد: در طول هفته سپیدرود را به خوبی آنالیز کردیم و از نقاط قوت و ضعف این تیم باخبریم و مهمترین مشکل تیم سپیدرود نیز عدم آمادگی بدنی بازیکنانش است که باید از این نقاط ضعف به خوبی استفاده کنیم.
قلعه نویی گفت: بازی در چمن مصنوعی تا حدی مشکل است و متاسفم استان هایی همچون گیلان و مازندران که از لحاظ شرایط آب و هوایی در ایران بی نظیر هستند، دارای زمین چمن مصنوعی هستند.
وی ادامه داد: البته خوشحالم که سپیدرود در لیگ برتر ماندگار شد چون هم سرزمین مادری ام است و هم اینکه این تیم تماشاگران پرشوری دارد و حتی در مسابقات لیگ دسته دوم نیز از تیم خود حمایت همه جانبه ای داشتند.
قلعه نویی اضافه کرد: سپیدرود ، تیم با برنامه ای است و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم اما ما برای پیروزی به میدان می آییم و امیدوارم شاهد یک بازی تاکتیکی و تماشاگرپسند باشیم.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان به وضعیت باشگاه خود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما مشکل مالی نداریم و امیدوارم که بتوانیم در نهایت جایگاه خوبی را کسب کنیم و هدف ما کسب سهمیه در آسیاست.
وی اضافه کرد: به طور حتم هر هفته هماهنگ تر خواهیم شد و در هفته های آتی ایده آل تر به بازی های خود ادامه می دهیم و با توجه به شرایط موجود، آینده سپاهان را خوب می بینم و کاری به قهرمانی ندارم و توقع خودم کسب سهمیه آسیایی است.
قلعه نویی افزود: بر اساس بودجه درنظر گرفته شده هزینه کردیم و امیدوارم که مشکلات مالی سپیدرود نیز برطرف شود تا این تیم با قدرت رقابت های لیگ برتر را ادامه دهد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان از ساعت 20 و 45 دقیقه جمعه شب در هفته دوم از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.