دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ هجدهم از ساعت ۲۰.۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برگزاری این مسابقه بیشتر تحت تاثیر اقدامات مقابل در ورودی استادیوم قرار داشت. 

داوران دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان که اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده بودند قهر کرده و اعلام کردند هر کس با ما کار دارد به محل هتل اقامت ما بیاید. بعد از جر و بحث شدید داوران با عوامل انتظامی درب ورودی ورزشگاه بالاخره با وساطت مسئولان سازمان لیگ پس از گذشت ۴۵ دقیقه اجازه حضور به داوران در ورزشگاه داده شد.

مزدک میرزایی گزارشگر دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان را هم عوامل انتظامی به ورزشگاه راه نمی دادند که او هم به حالت قهر در حال ترک ورزشگاه بود که باز هم با وساطت مسئولان دوباره به ورزشگاه بازگشت. این مشکل برای تعدادی از خبرنگاران که کارت جدید سازمان لیگ را نگرفته بودند وجود داشت و بعد از دقایقی رفع شد. 

بی نظمی شدیدی امروز در درب ورودی وجود داشت. حتی توپ جمع کن های بازی را هم به ورزشگاه راه نمی دادند و این مساله باعث شد تا مسئولان سازمان لیگ وارد عمل شده و مجوز ورود آنها را هم به ورزشگاه بگیرند.

چند تن از هواداران پرسپولیس هم که برای تماشای دیدار تیم شان به ورزشگاه آمده بودند بازداشت شدند.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.