فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مشکلات موجود در  پرداخت دستمزد کارلوس کی روش و بسته شدن حساب سرمربی تیم ملی در سوئیس، موفق نشده است حدود ۷۰۰ هزار دلار از مطالبات او را پرداخت کند.

مهدی تاج و همکارانش در طول هفته‌های اخیر راه‌های مختلفی را برای انتقال پول کی روش امتحان کرده اند تا از این طریق یکی از شرط‌های او برای ادامه همکاری اش با فدراسیون محقق شود.

شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر از فیفا درخواست کرده است پول کی روش از محل پاداش‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به حساب او واریز شود.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال با تائید این خبر اظهار داشت: طبق هماهنگی خزانه داری و کمیته روابط بین الملل فدراسیون نامه‌ای به فیفا ارسال و در آن از جیانی اینفانتینو درخواست شده است بخشی از پاداش‌های تیم ملی در جام جهانی را به کی روش پرداخت کند. اکنون هم بخش امور مالی فدراسیون این امر را پیگیری می‌کند.

در صورت موافقت اینفانتینو و واریز شدن پول به حساب کی روش، یکی از موانع بزرگ برای بازگشت او به کشورمان و آغاز اردوی‌های تیم ملی برداشته می‌شود و کی روش در روز‌های آتی برای آغاز اردو‌های تیمش در تاریخ ۹ شهریور به کشودمان می‌آید.

کی روش از تیم هایی، چون مکزیک، کره جنوبی، کلمبیا، الجزایر پیشنهاد‌هایی غیررسمی دریافت کرد که این پیشنهاد‌ها جدی نشد و به نظر می‌رسد مشکلی برای ادامه حضور او روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران دست کم تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا وجود نداشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.