«یکی از اعضای سابق شورای شهر ورامین صبح دوشنبه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و چند تن از فرزندانش از قصاص پدر گذشتند.

این جنایت خرداد پارسال به دنبال مرگ مشکوک همسر دوم متهم اتفاق افتاد و در نخستین مرحله تحقیقات به نظر می‌رسید این زن جوان به طور اتفاقی در یک سانحه رانندگی در یکی از خیابان‌های ورامین جان باخته است اما وقتی کارآگاهان جنایی به بررسی دوربین‌های مداربسته آن خیابان پرداختند تا شماره پلاک خودرو را شناسایی کنند دریافتند که این خودرو شباهت زیادی به خودروی شوهر این زن دارد. بنابراین در بررسی‌های بیشتر دریافتند راننده فراری خودروی شوهر این زن است.

مجید، عضو شورای شهر ورامین به اتهام قتل عمد همسرش دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها منکر این اتهام شد اما طولی نکشید که راز جنایتش را فاش کرد و گفت: چند وقتی بود که با همسر دومم اختلاف داشتم تا این که تصمیم گرفتم برای انتقام‌جویی ضربه‌ای به او بزنم می‌خواستم فقط پایش بشکند اما وقتی پشت فرمان نشستم او را با خودرو زیر گرفتم که در دم جان باخت.

این متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود صبح روز یکشنبه به اتهام قتل عمد در شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور قاضی رحمانی مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه چند تن از فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشت کردند اما بقیه فرزندان خواستار قصاص قاتل مادرشان شدند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت من به هیچ وجه نمی‌خواستم همسرم را به قتل برسانم و همه این ماجرا فقط یک اتفاق بود. من برای پرداخت دیه همسرم به فرزندانم حاضرم ۶۰۰میلیون تومان هم بدهم.

سپس رئیس دادگاه فرزندان او را دعوت به صلح و سازش کرد و آنگاه قضات جلسه برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.