سامان قدوس ستاره ۲۴ ساله لیگ سوئد که پس از ۲ سال اوسترشوند را به مقصد امیان فرانسه ترک کرده است، با انتشار نامه ای سرگشاده، از تیم سابق خود و هواداران این باشگاه بخاطر حمایت هایشان تشکر و با آنها خداحافظی کرد.

در نامه خداحافظی قدوس که در سایت رسمی باشگاه اوسترشوند منتشر شد، آمده است: این سخت‌ترین نامه‌ای است که تاکنون نوشته ام. این نامه خطاب به تمام کسانی است که من در منطقه «جامتلند» به نوعی با آنها در ارتباط بوده ام. شما می‌دانید که من چقدر عاشق تیم اوسترشوند هستم و چقدر دوست دارم برای این تیم بازی کنم. اما همینطور می‌دانید که از دیرباز من رویای بازی در یک لیگ بزرگ اروپایی را در سر داشته ام."

قدوس  افزود: احساس می کنم نمی خواهم امشب بخوابم. واقعیت‌های من فراتر از رویاهایم هستند اما سخت‌ترین چیز جدایی از تمامی هم تیمی ها ، دوستان، هواداران و تمام شماهایی است که در این شهر مشوق من بوده اید. تشکراز شما خیلی سخت و یا تا حدی غیرممکن است. شما بخشی از سفر من بودید و رویایم را محقق کردید. شما در شکل گیری فردی که من امروز هستم، کمک کردید. من همیشه تمام تلاشم را برای تیم اوسترشوندس به کار بسته ام و اگر در دوران حضورم در اوسترشوند شما را ناامید کرده ام ،عذرخواهی می‌کنم.

بازیکن ۲۴ ساله امیان گفت: "اکنون می توانم صادق باشم و بگویم وضعیت جالبی بوده است، اما من در طول این مدت پراسترس از حمایت خوب خانواده و همی تیمی هایم برخوردار بودم. این خیلی خوب است که اکنون همه چیز آماده است."

سامان قدوس شب گذشته (پنجشنبه) با عقد قراردادی ۵ ساله به ارزش ۴ میلیون یورو به تیم امیان فرانسه پیوست و اگر تمام مدارک انتقال به موقع آماده شود ،او می تواند فردا (شنبه) در خانه برای اولین بار برای باشگاه جدید خود برابر رایمس بازی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.