«نصرالله سجادی» که به همراه بهرام افشارزاده به سالن هندبال آمده بودند، ضمن ابراز نارضایتی از اتفاق پیش آمده برای «زهرا نعمتی» تاکید کرد: به طور مسلم در تهران به این موضوع رسیدگی می شود؛ این اتفاق از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیگیری می شود.

سجادی تصریح کرد: با بازگشت کاروان به تهران به طور جدی این موضوع را بررسی می کنیم. مسئولین این واقعه باید پاسخگو باشند ولی در حال حاضر بدنبال آرامش کاروان هستیم.

سرپرست کاروان اعزامی ایران درباره کسب ۲ مدال ارزشمند کبدی اظهار داشت: این ۲ تیم از همان ابتدا عزمشان را جزم کرده بودند که کبدی را صاحب ۲ طلا کنند.

وی افزود: ملی پوشان کبدی ۶ تا ۹ ماه با همین تفکر زندگی کردند و در نهایت هم توانستند با نظم تیمی به این هدف بزرگ دست یابند و جامعه کبدی و ورزش را خوشحال کنند؛ به آنها تبریک می گویم.

** ارزیابی عملکرد هندبال با کارشناسان

سجادی همچنین درباره ناکامی هندبالی ها در جاکارتا اظهار داشت: در مجموع هندبال زحمت خود را کشید و ارزیابی عملکرد فدراسیون و کادر فنی آن، بر عهده کارشناسان است. 

سرپرست کاروان اعزامی ایران به جاکارتا ادامه داد: بعضی قوانین هم به آنها اجازه نداد تا تعدادی از بازیکنان خوب خود را به همراه بیاورند؛ هر چند نتوانستند در جمع چهار تیم برتر باشند اما بازیکنان ایران تلاش بسیار کردند.

سجادی در ادامه ارزیابی عملکرد کاروان را به آینده موکول کرد و گفت: فکر می کنم درست نیست یک نفر ارزیابی کند؛ نباید عجله کنیم،هنوز در کوران بازی ها هستیم و مسابقات به اتمام برسد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کارشناسی خواهند کرد. 

سجادی خاطرنشان کرد: نظرات فنی را به کارشناسان بسپارید. در کل باید بگویم به عنوان سرپرست کاروان از همه تیم ها راضی هستم.

وی افزود: تمامی ورزشکاران ایران در حومه، جاکارتا و پالمبانگ فقط یک هدف داشتند و آن تمرین و مسابقه است. حتی در ارتباط با رفت و برگشت تیم ها خود فدراسیون ها تصمیم گرفتند. کشتی را ببینید درست بعد از اتمام مسابقات شان به تهران برگشتند. تمام سعی ما آرامش خاطر ورزشکاران در طول بازی ها بوده است.

وی در پایان ضمن ارج نهادن به صعود دختران بسکتبالیست به دور دوم بازی ها گفت: خوشحال می شوم برای دختران که به طور ویژه در رشته ها شرکت می کنند؛ امیدوارم این صعودها تداوم داشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.