برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: من از وضعیت بازی تیمم خیلی راضی هستم و تلاش کردیم تا پرسینگ بالا و میل به زدن گل داشته باشیم.

وی افزود: ما به حریف اجازه گلزنی ندادیم چون آنها شانس قهرمانی آسیا دارند. اگر ما حتی یک بر صفر هم در آنجا برنده می‌شدیم کار سخت بود و ما بازی سختی در انتظارمان است. من به بازیکنانم ایمان دارم.

باید مقابل الدحیل عاقلانه و هوشمندانه بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: در بازی برگشت ما میل به برد داریم و باید عاقلانه و هوشمندانه بازی کنیم، ۹۰ دقیقه فرصت بسیار زیادی است و ما حتما گل می‌زنیم، ولی باید عاقل باشیم و البته انگیزه داشته باشیم، نباید بی‌کله و بدون کنترل به در و دیوار بزنیم. 

* اصلا نمی‌دانم سرمربی ایران چه کسی است

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس سؤال کرد: وقتی کی‌روش از ایران رفت در مصاحبه‌ای گفت من الان در دوربین نگاه می‌کنم و می‌گویم یا جای من در ایران است یا جای برانکو و حالا او برگشته و شما هم در تمرین تیم‌تان هستید، واکنش شما چیست؟ که برانکو پاسخ داد من در این مورد صحبتی ندارم، فعلا نمی‌دانم سرمربی ایران چه کسی است و اصلا اردوی تیم ملی تا کی ادامه دارد، از جزئیات اردویی هم که شما می‌گویید خبری ندارم، ضمنا من که حرفی نزده‌ام، او چنین صحبتی را مطرح کرده، شاید ایران یک مقدار بزرگتر شده است! 

* به بیرانوند اعتماد دارم

وی در پاسخ به این سؤال که بیرانوند در تمرین تیمش حضور ندارد و در اردوی تیم ملی است، گفت: من به بیرانوند اعتماد دارم. او می‌توانست به من بگوید در تهران است ولی به شمال رفته باشد، بازیکن طبق نظر و قوانین فیفا اگر به تیم ملی دعوت شود، باید توسط فدراسیون برایش به باشگاه‌ها نامه رسمی ارسال شود. دو هفته قبل باید این اتفاق رخ می‌داد،‌ همانطور که برای بشار رسن از طرف فدراسیون عراق این اتفاق رخ داده است، ضمنا بازیکن موظف است خودش را ۲۴ ساعت بعد از پایان اردوی تیم ملی به باشگاه معرفی کند و اگر از یک قاره دیگر به کشورش برگردد، ۴۸ ساعت برای او فرصت درنظر می‌گیرند. 

* نمی‌دانم چه کسی بازیکنان تیم ملی را دعوت کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار فلارس مبنی بر اینکه خیلی از کارشناسان معتقدند حداقل پنج بازیکن این تیم باید به تیم ملی دعوت می‌شدند و نظر شما چیست، گفت: من اصلا نمی‌دانم چه کسی بازیکنان را دعوت کرده و خبری از این موضوع ندارم.

*منطقی نیست که با پیامک، بازیکن به تیم ملی دعوت شود

 وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه با دعوت تنها یک بازیکن از پرسپولیس، حالا این تیم شانس آماده شدن بیشتری دارد، گفت: از اینکه بازیکنانم به تیم ملی دعوت می‌شوند خوشحالم ولی نمی‌توانم نظر بدهم چون نمی‌دانم از طرف فدراسیون چه کسانی دعوت شده‌اند، اصلا منطقی نیست که با پیامک، بازیکن به تیم ملی دعوت شود. 

*باانگیزه وارد جام حذفی می‌شویم

 سرمربی پرسپولیس در خصوص رویارویی تیمش با تیم نود ارومیه که همان گسترش فولاد است، گفت: بازی‌های جام حذفی همیشه سخت است و ما هم با انگیزه وارد خواهیم شد. 

*از لغو تمرینات روزهای اخیر ناراحتم

 برانکو در پاسخ به این سؤال که ظاهرا از لغو تمرین تیمش ناراحت شده بود، گفت: از این موضوع خیلی ناراحتم که دو تمرین را نداشتیم، چون زمین چمن اصلا مناسب نبود و نمی‌توانستیم تمرین کنیم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که چرا صادق محرمی در زمان حضور در پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌شد، گفت: من که گفتم خبر ندارم، چون اصلا لیستی ندیده‌ام، البته محرمی بازیکن خوب و باکیفیتی است که قابلیت‌هایش را نشان داده است.

برانکو در خصوص اینکه آیا اعتقاد ندارد حسینی و ماهینی می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند، گفت: (با عصبانیت) متوجه حرف من نمی‌شوید؟ هر یازده بازیکن پرسپولیس لیاقت تیم ملی را دارند.

وی در پاسخ به یک سؤال تکراری دیگر مبنی بر اینکه بازیکنانش از عدم حضور در تیم ملی ناراحت هستند، گفت: من اصلا نمی‌دانم سرمربی چه کسی است و تعجب می‌کنم این سؤالات رااز من می‌پرسید.

خبرنگاری دوباره در مورد اختلاف کی‌روش با برانکو از سرمربی پرسپولیس سؤال کرد که وی پاسخ داد: من چه اختلافی با دیگر افراد دارم؟ تا حالا شنیده‌اید علیه کسی حرف بزنم؟ اگر کسی با من مشکل دارد، من خبری از این موضوعات ندارم، اما طبیعی است که بازیکنان آرزو داشته باشند در تیم ملی بازی کنند.

وی در خصوص انتقال مهدی شریفی به سپیدرود گفت: ما قرار است این بازیکن را به صورت قرضی به سپیدرود بدهیم.

برانکو ضمن تشکر از مدیریت و کادر فنی نساجی مازندران گفت:‌ بازی ما و نساجی به خاطر اینکه در لیگ قهرمانان به میدان می‌رویم و یک روز هم مسابقه ما به خاطر تاسوعا عقب افتاده، بنابراین سازمان لیگ و نساجی هم بازی ما را یک روز زودتر برگزار می‌کند.

 وی دوباره در پاسخ به یک سؤآل مبنی بر اختلافش با کی‌روش گفت: باز هم تعجب می‌کنم ولی این شخصی که شما اسم بردید الان چه سمتی دارد؟ آیا قرادادش را امضا کرده است؟ اگر او قراردادش را امضا نکرده پس در موردش از من سؤال نپرسید. در مورد اختلافم با او هم بروید از خودش سؤال کنید (با خنده).

برانکو در پایان در خصوص اینکه آیا برای بازی با نساجی بازیکنانش را با پیامک به اردو فرا می‌خواند، گفت:‌نه، من این کار را نمی‌کنم، چون سبک و سیاق کاری‌ام فرق می‌کند، هر مربی به روش و سبک خودش کار می‌کند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.