صبا رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: بعد از قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا، کسی به ما اهمیت نداد، به هر حال ما هم ورزشکار بودیم. این دیگر تقصیر ما نیست که کانوپولو به طور آزمایشی در بازی‌های آسیایی حضور داشته است.

 

وی ادامه داد: بدون حقوق مدت‌ها در اردو بوده‌ایم و انتظار داریم مسئولان بعد از قهرمانی به ما دلگرمی بدهند و مثل سایر ورزشکارهای مدال‌آور با ما رفتار کنند.

 

رحمتی تأکید کرد: درست است که این رقابت‌ها به طور آزمایشی و برای اولین بار در بازی‌های آسیایی گنجانده شده بود اما مدعیان با تمام قوا و برای قهرمانی آمده بودند.

 

این کانوپولیست با اشاره به دیدار فینال بین ایران و سنگاپور، تصریح کرد: یکی دو وسیله تیم‌های بانوان و آقایان کشورمان مشترک بود و قبل از ما آقایان در دیدار رده‌بندی بازی داشتند و بعد از باخت یکی از ملی‌پوش‌ها از شدت ناراحتی کلاه را به داخل استخر انداخته بود و در چند دقیقه اول تا کلاه پیدا نشده بود من بیرون بودم که در ادامه با پیدا شدن کلاه به بازی رفتم و گل هم زدم. خوشبختانه با پیاده کردن نظرات کادر فنی و بستن چند بازیکن اصلی حریف توانستیم ۵-۲ به پیروزی برسیم.

 

وی در ادامه یادآور شد: قایق‌های ما چون غیراستاندارد بودند در اندونزی تایید نشدند و مجبور شدیم قایق‌های تیم مالزی را کرایه کنیم که استاندارد بودند و در نتیجه تأثیر داشتند.

 

این گلزن تیم ملی تأکید کرد: اگر وسایل استاندارد باشد به مراتب بهتر می‌توانیم نتیجه بگیریم و این موضوع را ثابت کرده‌ایم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.