هشتاد و هشتمین تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

تا قبل از این بازی پرسپولیس با ۱۵ امتیاز در رده دوم و استقلال با هفت امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی به همراه محمدرضا منصوری و رحیم شاهین بر عهده دارند.

گزارش بازی

علی علیپور می‌توانست خیلی زود و در دقیقه یک استقلال را غافلگیر کند واما ضربه سر این بازیکن از میان مدافعان آبی‌پوش دقیق نبود و راهی اوت شد. هر دو تیم در ۱۰ دقیقه نخست سعی در حفظ توپ و میدان دارند اما تاکنون هیچ کدام نتوانستند برای بیش از چند ثانیه نبض بازی را در اختیار بگیرند. جدی‌ترین حمله بازی را استقلال انجام داد. در دقیقه ۱۱، ارسال وریا غفوری از روی ضربه ایستگاهی و برگشت ناقص مدافعان پرسپولیس منجر به فراهم شدن موقعیت مناسب برای روح الله باقری شد که شوت فنی و محکم در آغوش بیرانوند آرام گرفت. با گذشت ۲۰ دقیقه از بازی هر دو تیم بسیار پر اشتباه هستند و به نظر می‌رسد جو حاکم بر بازی مانع از ارائه بازی خوب و تماشاگرپسند از سوی هر دو تیم شده است.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، وریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی، طارق همام، فرشید اسماعیلی، روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.