علی دایی پس از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در قائمشهر و در نشست خبری با بیان اینکه فکر کنم نیمه اول چنگی به دل نزد گفت: هر دو تیم محتاط بودند و نتوانستند موقعیتی ایجاد کنند ولی نیمه دوم را خوب آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم یک گل زدیم و پس از آن نساجی پاس بلند را انتخاب کرد ولی بهترین سرزن خط دفاعی ما حاج محمدی در زمین نبود، گل خوردیم.

وی عنوان کرد: بعد از گل نساجی بازی را در دست گرفتیم و متاسفانه نتوانستیم تبدیل به گل کنیم ولی می توانستیم برنده بازی باشیم.

دایی با بیان اینکه ما نمی توانیم در چمن مصنوعی بازی کنیم و عادت نداریم از وضعیت زمین بازی انتقاد کرد.

سرمربی تیم سایپا تهران با اظهار اینکه در ورزشگاه وطنی که این همه هوادار نساجی را حمایت می کند بازی سختی است و ما حسرت چنین هوادارانی را می خوریم گفت: ما نمی توانیم در چمن مصنوعی بازی کنیم و عادت نداریم.

وی با اشاره به دو تعویض اجباری تیمش گفت: ما اگر برنده بازی می شدیم عادلانه تر بود و این بازی دیداری بود که پنجاه پنجاه ها به سود نساجی گرفته می شود و به عنوان نمونه امید سینگ شایسته دریافت کارت بود.

علی دایی ادامه داد: پایان بازی وقتی کمک داور را هل داد باید اخراج می شود و همچنین ببنید حامد لک چند دقیقه توپ را در اختیار داشت.

وی با بیان اینکه حسرت هواداران نساجی را می خوریم تصریح کرد: ما همه جا غریبه هسیتم و به زور تبلیغات ۳۰۰ هوادار هم نداریم اما سایپا تیمی است که در بالای جدول قرار دارد و ما برای کسب پیروزی به زمین آمده بودیم.

دایی افزود: تیم نساجی وقتی رو به توپ های بلند آورد ما مجبور به عقب نشینی شدیم و تنها چیزی که می توانست برای ما شکل ساز شود ضربات ایستگاهی بود و علاوه بر این یارگیری درستی انجام ندادیم و گل خوردیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.