این تذکرات که توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد قرائت شد به شرح زیر است:

صدیف بدری به وزیر جهاد کشاورزی: علی‌رغم تکلیف قانونی ماده ۳۵ برنامه توسعه ششم در خصوص کمک بلاعوض به کشاورزان برای انجام آبیاری نوین کمتر از ۸۵ درصد یعنی رقم ۳۵ درصد پرداخت می‌شود.

قاضی پور به وزیر جهاد کشاورزی: توزیع عادلانه مواد اولیه بین مرغداران و دامداران و جلوگیری از تبعیض در این خصوص

علی‌اکبری به رییس جمهور: در هفته دفاع مقدس پروژه کلان در استان فارس افتتاح نشد.

بیت‌الله عبداللهی به وزیر نفت: ساماندهی توزیع قیر و جلوگیری از سوء‌استفاده در این خصوص.

علی وقف‌چی به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت: اتخاذ تمهیدات برای صادرات زیتون شهرستان تارا.

سمیه محمودی و چند نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: علت به کارگیری تمام وقت بازنشستگان به عنوان معلم چیست؟

احمد سفری به وزیر علوم: وجود نابسامانی در پرداخت ارز دانشجویی.

محمدرضا نجفی به وزیر امور خارجه و وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم مواجه فعالانه در زمینه قرارداد گازی بین ایران و پاکستان و خط لوله صلح.

محسن کوهکن به رییس جمهور: لزوم صدور دستور رسیدگی به کنترل آلودگی‌های زیست محیطی شرکت ذوب‌آهن اصفهان.

حاجی دلیگانی به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت پرداخت امتیازات ایثارگران شاغل و بازنشسته در این وزارتخانه، دفاع از حقوق کشاورزان روستاهای حوزه انتخابیه، به رییس جمهور لزوم استفاده از اختیارات رییس جمهور به عنوان رییس شورای هماهنگی اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، به وزیر نیرو: ضرورت جلوگیری از برداشت آب از چاه‌های غیرقانونی روستاهای حوزه انتخابیه، به وزیر دفاع: رفع گرفتاری اهالی بخش میمه، به وزیر دادگستری با توجه به افزایش بی‌رویه نرخ سکه ضرورت دارد با هماهنگی دستگاه قضا تدبیری اتخاذ شود و شرایط روز اقتصادی درباره محکومین پرداخت مهریه لحاظ شود.

جواد کاظم‌نسب و علی ساعی به وزیر امور خارجه: علت عدم اظهارنظر و پاسخ شفاف از سوی وزارت امور خارجه در خصوص آتش‌سوزی هورالعظیم چیست؟

محمدمهدی زاهدی به رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی: رسیدگی به برخی اقلام خوراکی مورد نیاز خانوارها که تا ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است و موجب نارضایتی مردم شده است. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: با وجود مستقر بودن کارخانه لاستیک بارز در استان کرمان سهم این استان کم بوده که این موضوع موجب نارضایتی کامیون‌داران شده است.

خدیجه ربیعی فرادنبه به وزیر جهاد کشاورزی: عدم توجه به هدررفت بیت‌المال در پروژه سد امام خمینی (ره) که بیش از ۱۰ سال قبل برای مردم این منطقه ایجاد انتظار کرده بود، به وزیر نیرو: اهتمام و عدم توجه به پروژه ساخت سد حوزه انتخابیه با توجه به این‌که پروژه مربوطه از سال ۱۳۶۸ در ردیف ملی و در لایحه بودجه گنجانده شده و برای تامین آب کشاورزی ضرورت دارد.

نادر قاضی‌پور به همراه هشت تن از نمایندگان به رییس جمهور: تامین کالای اساسی مردم که با وجود وعده‌ها در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ همچنان قیمت کالاها رو به افزایش است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.