اوسیانو دلاکروز مربی تیم ملی فوتبال درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: این مرحله دوم آماده‌سازی هست و همان طور که می دانید مرحله اول با بازی با ازبکستان سپری شد. این اردو منتهی به بازی با بولیوی می‌شود و این فرصت را به ما می‌دهد که تمرینات بیشتری را در تهران پشت سر بگذاریم و زمان زیادی برای تمرینات و آماده‌سازی داشته باشیم تا بازیکنان متوجه شوند که کادرفنی چه انتظاری از آن‌ها دارند و باید چه عملکردی داشته باشند. امیدوارم تمرینات خوبی را در تهران سپری کنیم.

او درباره اینکه چه زمانی سایر بازیکنان به تمرینات تیم ملی اضافه خواهند شد، گفت: در آخر هفته لیگ‌های اروپایی هنوز ادامه دارند و لژیونرها بعد از این بازی‌ها به اردوی تیم اضافه می‌شوند. تعدادی از بازیکنان ما که در پرسپولیس و تراکتورسازی حضور داشتند، تمرین نداشتند و ضمنأ بازیکنان تراکتورسازی از فردا به تیم اضافه خواهند شد و بعد از یکشنبه نیز تمام بازیکنان به ما ملحق می شوند تا تمرینات را با جدیت دنبال کنیم.

کروز درباره ملی‌پوشان کم پرسپولیس در اردوی تیم ملی بیان کرد: ابتدا به پرسپولیس بابت نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده تبریک می‌گویم چرا که بازی رفت نیمه‌نهایی آن‌ها فوق‌العاده بود و نتیجه‌ای بسیار خوشحال‌کننده برای فوتبال ایران کسب کردند و مهم این است که بازی دوم را هم مقابل این تیم با موفقیت پشت‌سر بگذارند. اعضای کادرفنی تمام تیم‌ها را دنبال می‌کنند زیرنظر دارند. همه در همه‌جای دنیا در فوتبال کارشناس هستند و نظرات خاص خود را دارند و فکر می‌کنند فوتبال را متوجه می‌شوند اما در حال حاضر یک نفر حق انتخاب داد و نام آن شخص کارلوس کی‌روش است.

دستیار کی‌روش درباره دعوت نشدن رضاییان گفت: او در لیست انتخاب شده نیست و تا جایی که حافظه ما کار می‌کند و بازی‌های رامین را به یاد داریم و او جزء ماتریس ما است. او در اکثر بازی‌های مقدماتی به میدان رفت و در جام جهانی در ترکیب تیم ملی حضور داشت. او در فرآیند تصمیم گیری و فکر انتخاب تیم بعدی‌اش است و به طور حتم این تصمیم شخصی‌اش خواهد بود و من فکر می‌کنم او هرچه زودتر انتخابش را انجام دهد. وقتی او الان کاری ندارد، چرا اکنون نیاید با ما تمرین نکند. او الان نامش در لیست وجود ندارد اما نباید فراموش کرد جزوی از این خانواده است و می‌تواند بدون هیچ مشکلی با ما تمرین کند.

او در مورد دعوت سردار آزمون و غیبتش در مرحله قبلی گفت: ما تلاش زیادی برای کار سردار انجام می‌دهیم و قرار شده جلسه‌ای بینکی‌روش و تاج برگزار شود و بعد از این جلسه مطالبی خواهیم داشت که به رسانه‌ها خواهیم گفت. مطمئن هستیم خبر خوشی برای فوتبال ایران داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.