مرتضی فنونی زاده با اشاره به چالش به وجود آمده بین کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم فوتبال امید ایران گفت: رضا شاهرودی، حمید استیلی و سهراب بختیاری زاده همه کسانی هستند که در رده ملی افتخارات زیادی کسب کردند و برای تیم ملی هم زحمات زیادی کشده اند. 

در روزهای گذشته موضوع عدم اجازه به اعضای تیم فوتبال امید برای استفاده از ساختمان مرکز حرفه ای فوتبال (پِک) و همچنین کمپ تیم های ملی و اظهارات دستیار کی روش درباره حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید، موجی از انتقادات را درباره سرمربی پرتغالی تیم ملی بدنبال داشته است. 

فنونی زاده با بیان اینکه اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید، ملی پوشانی بوده اند که بارها دل مردم ایران را شاد کرده اند، تصریح کرد: کسی حق ندارد به آسانی به این نفرات تهمت زده یا نسبت به آنها بی احترامی کند.

بازیکن اسبق تیم ملی افزود: با وجود شرایط نامناسب اقتصادی و مشکلات ارزی کشور، کارلوس کی روش را برای هدایت تیم ملی نگاه داشته ایم در حالی که هنوز دستاورد قابل توجهی نداشته است. 

فنونی زاده ادامه داد: فوتبال ما از فوتبال کشورهای اروپایی حرفه ای تر نیست ولی در آن کشورها هر فردی حتی کارلو آنجلوتی و یولین لوپتگی هم اگر رفتاری اهانت آمیز داشته باشند، بیرون می کنند. 

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: کینه کی روش باعث شده تا بسیاری از بازیکنان به خاطر ترس از دعوت نشدن به تیم ملی، باشگاه پرسپولیس را ترک کنند. بسیاری از بازیکنانی که در لیگ بازثی می کنند و کی روش اعتقادی به آنها نداشت، باعث شدند تا تیم ملی بازی خوبی در جام جهانی انجام دهد.

فنونی زاده اضافه کرد: آرزوی ما موفقیت تیم ملی است اما با این طرز فکر و رفتار کی‌روش به بن بست خواهیم خورد. در صورت ناکامی چه کسی مقصر خواهد بود؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.