روزنامه 'لارپوبلیکا' با عنوان لامبورگینی مدل مورسیه لاگو در ایران دوباره متولد شد نوشت: کپی بسیار دقیقی از لامبورگینی مدل مورسیه لاگو، به تازگی وارد خط تولید شده و قرار است 100 نمونه از آن با موتور V6 هیوندای ساخته شود. 

این مدل از لامبورگینی دقیقا شبیه به اصل ساخته شده است و تنها تفاوت، موتور آن است. ولی مورد باور نکردنی این است که این خودرو در چین ساخته نشده بلکه در ایران ساخته شد، جایی که گروهی از مهندسین پس از 3 سال کار برروی مدل اصل لامبورگینی ، موفق به تولید آن شدند. 
با اینکه ساخت این خودرو کاری بسیار پیچیده است اما مهندسان مجرب ایرانی موفق به طراحی مجدد آن شدند که دقیقا شبیه به اصل است. برای این کار آنها مدل اصل را بارها باز و بسته کردند و حتی در خصوص جزئیات خودرو نیز سالها مطالعه عمیق شد. 
لارپوبلیکا نوشت: نتیجه پایانی این کار واقعا حیرت آور است حتی با اینکه در آن موتور هیوندایی نصب شده است. البته باید یاداور شد که برای خیلی ها مهم ظاهر خودرو است و برای همین است که مسعود مرادی رئیس پروژه، به این خودرو افتخار می کند. مراسم رونمایی از این خودرو حتی در شبکه تلویزیون ایران پخش و اعلام شد که 100 نمونه از آن وارد خط تولید می شود. قیمت این خودرو یک چهارم قیمت اصل آن است و حدود 50 هزار یورو خواهد بود که البته مبلغ کمی برای کپی یک خودرو نیست. 
سایر روزنامه های ایتالیایی نیز این خبر را با مضامین مشابه منتشر کردند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.