تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن امروز (شنبه) در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه کاشیما ساکر ژاپن به مصاف هم رفتند. این دیدار در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود کاشیما پیگیری می‌شود.

شرح دیدار پرسپولیس و کاشیما - که لحظه به لحظه تکمیل می‌شود - به شرح زیر است:

نیمه نخست

دقیقه ۳: ارسال عالی سیامک نعمتی از جناح راست در فضایی بسیار خوب به علی علیپور رسید اما ضربه علیپور با ایستادگی مدافع کاشیما به سر او برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه ۶: احمد نوراللهی از سمت چپ محوطه جریمه کاشیما از روی ضربه ایستگاهی، از خروج سون تائه، دروازه‌بان این تیم ژاپنی استفاده کرد و شوتش را راهی دروازه کرد اما دروازه‌بان ژاپن در آخرین لحظه توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۱: در حالی که کاشیما روی ضربه کرنری که به دست آورده بود، با تمام نفرات به دروازه پرسپولیس فشار می‌آورد اما نماینده ایران با هوشیاری توسط بشار رسن صاحب موقعیت ضد حمله شد اما مدافعان کاشیما اجازه نفوذ بیشتر به رسن ندادند و او را با خطا متوقف کردند. در این صحنه هیروکی آبه، بازیکن کاشیما از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۵: بازیکنان کاشیما روی کار ترکیبی از سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس حمله کردند که در نهایت توپ در موقعیتی خوب در اختیاری سوزوکی قرار گرفت اما ضربه مهاجم کاشیما با اختلاف از سمت دیگر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: سرجینیو در این دقیقه با بیرانوند تک به تک شد و موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت اما با هوشیاری شجاع خلیل‌زاده و تکل عالی او این توپ از دروازه بیرانوند دور رشد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: کاشیما دوباره روی حرکت ترکیبی توسط سرجینیو در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که او پس از چرخش مقابل دروازه پرسپولیس پاس خوبی به لئو سیلوا داد اما ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸(گل): بازیکنان کاشیما دوباره دست به یک کار ترکیبی زدند که این بار لئو سیلوا در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت زمینی و دقیق، توپ را به گوشه دورازه بیرانوند فرستاد.

دقیقه ۶۰: سوزوکی از میان مدافعان پرسپولیس نفوذ کرد و با یک پاس کات‌بک توپ را به سرجینیو رساند تا او هم دروازه بیرانوند را باز کرد اما در این صحنه پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا گل دوم کاشیما مردود شود.

دقیقه ۶۲: پرسپولیسی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند که ارسال بازیکنان این تیم توسط مدافعان کاشیما دفع شد تا تیم میزبان در موقعیت ضد حمله قرار گیرد برای همین سیامک نعمتی روی بازیکن تیم ژاپنی خطا کرد تا جلوی حمله این تیم را بگیرد. در این صحنه داور چینی به نعمتی کارت زرد نشان داد.

حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و کاشیما:

در دقیقه ۲۲ این دیدار در حالی که مدافعان پرسپولیس در تلاش بودند تا توپ را زمین خودشان دور کنند، یک جیمی جامپ وارد زمین شد که پرچم ایران را در دست داشت. پس از ورود او به زمین، ماموران امنیتی او را بازداشت کردند و به بیرون از زمین بردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب کاشیما آنتلرز: کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه(کوکی آنزای، دقیقه ۶۸) و جونگ سئونگ هیون.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.