تمرین امروز استقلال که بیش از ۱۰۰ دقیقه طول کشید، تحت تاثیر نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و بازیکنان آبی پوش در این باره به صحبت پرداختند.

طبق روال معمول پیش از این که تمرین استقلال شروع شود وینفرد شفر سرمربی تیم دقایقی برای بازیکنانش حرف زد و برنامه های تمرینی را برای آنها تشریح کرد.

غیبت روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی در تمرینات استقلال به یک عادت در روزهای اخیر تبدیل شده است. این دو بازیکن به دلیل مسائل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شده اند و تا زمانی که نشست کمیته انضباطی آنها برگزار نشود، حق شرکت در تمرینات آبی پوشان را ندارند.

این دو بازیکن پیش از بازی استقلال و ماشین سازی و به واسطه اتفاقاتی که در تمرین آبی پوشان تهران رخ داد از فهرست این تیم خط خوردند و فعلا اجازه همراهی استقلال را ندارند.

پژمان منتظری به جای حضور در محل تمرین استقلال راهی کلینیک این باشگاه شد و به انجام فیزیوتراپی پرداخت. بنا به اعلام کادر فنی باشگاه، او از سه هفته دیگر می تواند تیمش را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

سید حسین حسینی، وریا غفوری دو بازیکن غایب دیگر استقلال بودند. این دو بازیکن که به همراه روزبه چشمی در فهرست دعوت شدگان اردوی تیم ملی قرار دارند و راهی کمپ تیم های ملی شده اند تا خودشان را به کارلوس کی روش معرفی کنند. طارق همام نیز که در اردوی تیم ملی عراق به سر می برد، مثل دیروز در تمرین تیمش شرکت نکرد.

داریوش شجاعیان و مرتضی آقا خان دو بازیکنی که به تازگی از بند آسیب دیدگی طولانی مدت رهایی پیدا کرده اند، زیر نظر مربی بدن ساز استقلال به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند. آن ها از نیم فصل دوم می توانند تیم شان را در مسابقات لیگ برتر همراهی کنند.

در ابتدای تمرین امروز بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس کار با توپ و آقا وسط در گروه‌های چند نفره برگزار شد. بخش بعدی تمرین فوتبال درون تیمی بود که بازیکنان در هوای بارانی این تمرین را هم پشت سر گذاشتند. مسابقه درون تیمی در نیمی از زمین برگزار شد.

محمد دانشگر مدافع استقلال که عملکرد او در هفته های اخیر با انتقادهای هواداران روبرو شده، روز یکشنبه با چهره ای متفاوت به تمرین استقلال رفت تا به این ترتیب با شروع دوباره تمرینات، چهره ای جدید داشته باشد.

در پایان تمرین، شفر با اعضای کادر فنی جلسه ای را برگزار کرد. مربیان استقلال هم در رختکن به مدت ۲۰ دقیقه به گفت و گو پرداختند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.